Even voorstellen

Stel je hier even voor.
gerrit1740
Enthousiast
Enthousiast

Even voorstellen

14 feb 2016, 11:39

Hallo,

ik volgde site al enige tijd en ondertussen ook in bezit van een Cooper dus zal ik mij even voorstellen.
Mijn naam is Gerrit afkomstig uit Tiel.
Sinds begin december in bezit van een mini Cooper s uit 2007 volgens mijn kentekenbewijs maar volgens de VIN decodersite is deze auto uit 2006. Het is in ieder geval een R53.
Ik had mezelf al een keer eerder voorgesteld op een andere minisite maar die gegevens staan er op een of andere manier niet meer in de vandaar dat ik wat laat ben met het voorstellen.
Al enige kilometers gemaakt en de auto gaat mij steeds meer bevallen, ongelooflijk wat is die auto snel, echt genieten.
Mijn vorige auto was een Honda Civic 1.8, deze heb ik nog geen 2 jaar gehad en op de een of andere manier beviel deze niet, ik had er wat meer van verwacht zeker qua comfort. Nu weet ik dat je een R53 niet voor het comfort koop maar aangezien ik zeer weinig kilometers per jaar ( 5000-7500) rij wilde ik iets wat dan gewoon leuk is om te rijden en ik met zeggen, die missie is geslaagd.
Verder heb ik ook nog voor de hobby een MGB uit 1978 staan voor als het mooi weer is.
Ik zou wel war foto's willen toevoegen maar ik heb geen idee hoe dus als iemand at mij zou kunnen vertellen dan zal ik dit zeer zeker doen
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

Re: Even voorstellen

14 feb 2016, 18:51

Welkom Gerrit en veel plezier hier :rijden

Terug naar “Who are U?”