Tja hoe stel ik mezelf voor. Ik heet iris, ik ben 25 jaar oud, ik woon samen met mijn vriend in Weesp. Ik werk in de beveiliging in Amsterdam

Eind vorig jaar een huis gekocht en nu word het tijd voor een auto. Diverse mini's proef gereden, uit 2002,2003. Deze allemaal na laten kijken door een bekende zaak en ze bleken dezelfde problemen te hebben. Remleidingen, remverschil, stabilisator stangen niet goed, remmen onder de maat en ga zo maar door.
Na gister mini nummer 4 uit 2003 te hebben bekeken wist ik: het word geen oude mini (pre-facelift). Het voelt niet goed.
Dus we zijn gaan kijken naar een Mini Cooper uit 2007. En het was liefde op het eerste gezicht. Het zag er piekfijn uit en reed lekker

Donderdag ga ik met m'n vriend en z'n vader kijken, als dat positief verloopt dan doen we de aanbetaling. Hierna heeft de verkoper tijd voor de AutoTrust aankoopkeuring voor de garantie van 6 maanden.
Ik heb mij geregistreerd om niet alleen te kunnen meelezen en te kwijlen op de prachtige mini's maar ik hoop ook enigszins mijn expertise te kunnen geven

In het verleden (2011) heb ik een suzuki swift GTI gehad. Hier heb ik nog geen 2 maanden in rond gereden. Wat een flutbak. Maar wat verwacht je van een auto van €1000 van die leeftijd

En waarom een Mini? Om eerlijk te zijn heeft m'n schoon ader ons hier een beetje in gestuurd. Eigenlijk wilde we een vierdeurs met trekhaak maar hij zei, "goh is een mini niet leuk". Hierna gaan rond speuren op het internet en die avond gelijk een proeftit gemaakt en toen zijn we aangestoken door het mini virus.
Verder kon ik niks bedenken. Als je vragen hebt kom maar op zou ik zeggen!