Trotse eigenaar van een mooie MINI cooper S

Stel je hier even voor.
karlie.*
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Trotse eigenaar van een mooie MINI cooper S

15 mar 2016, 11:41

Hallo allemaal,

Ik ben Karlijn Vos, kom uit de prachtige Achterhoek en ben al een behoorlijk tijd aan het zoeken geweest naar mijn droom mini, en heb hem ein-de-lijk gevonden!!
Heb veel hulp gekregen van Mushrop (nog superbedankt voor alle hulp tot nu toe en in de toekomst! :D)
Sinds afgelopen zaterdag ben ik eigenaar van een fantastische Cooper S uit 2004.
Helemaal verliefd en echt nog op een roze wolk plaats ik hier dit berichtje, de auto is al redelijk naar wens uiterlijk en interieur maar zo hier en daar gaan er nog wel wat mod's plaatsvinden.

Lees al een paar maanden mee op het forum bij verschillende berichten en ben al veel wijzer geworden door al jullie goede/mooie informatie.
Nu weer lekker genieten van mijn mooie auto!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Trotse eigenaar van een mooie MINI cooper S

15 mar 2016, 11:51

Hai Karlijn! Nogmaals van harte met je dikke PW R53, let the modding begin!

Maak ook nog even een SYR aan voor je karretje!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
karlie.*
Nieuw Lid
Nieuw Lid

15 mar 2016, 11:54

Ga ik doen! Moet er alleen nog even mooie foto's voor maken!
iDuc
Mod virus alert!
Mod virus alert!

15 mar 2016, 13:39

Gefeliciteerd
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 mar 2016, 21:52

Welkom bij de club en gefeliciteerd met je MINI! Rob vreet Mini's alsof het Tictacs zijn dus een betere ervaringsdeskundige had je je niet kunnen wensen! :icon_top:

Wel jammer dat ie nog niet duidelijk genoeg heeft gemaakt dat we hier enorm gek zijn op foto's! :evil: :mrgreen:
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

16 mar 2016, 08:17

Hoi Karlijn, gefelicteerd met je aankoop en heel veel plezier en veilige km's gewenst met je S :rijden
Foto's zijn we hier idd dol op, dus laat maar komen die plaatjes.
Rob heeft als bloedgroep Mini positief, dus een betere Obi Wan had je jezelf niet kunnen wensen :wink:

Misschien nog beter, 25-3 is er een super gezellige avond meeting in Apeldoorn, kom je hem gewoon daar lekker showen.
Staat genoeg over te lezen onder evenementen 2016 hier op het forum.
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
karlie.*
Nieuw Lid
Nieuw Lid

16 mar 2016, 08:32

Dankjulliewel! Haha ja Rob heeft me heel goed op weg geholpen!
Foto's gaan komen, even wassen deze week en wachten op het zonnetje en dan komt er een syr!
Meetingen op vrijdag en zaterdag worden altijd een beetje lastig voor me ivm werk, op vrijdag tot half 9 s avonds en zaterdag de hele dag. Maar ik ga zeker binnenkort proberen naar een meeting te komen!

Terug naar “Who are U?”