Na wat speurwerk deze in mijn ogen toch wel vette Mini Cooper D gevonden met de juiste wielen, in een leuke kleur.
Persoonlijk rij ik daarnaast nog een leuk bakbeest in de vorm van een Lexus LS430 op lpg, waar ik 100.000km per jaar wegtik. Altijd wel leuke auto's gereden, als een v70r, een c70 cabrio, bmw 535d, een cream yellow 850 t5r, ( en nog 28 andere) en nu dan dus die Mini. Ik denk dat ik m ook regelmatig mee ga nemen als "werkauto". Ben benieuwd wat dat doet qua verbruik en zo.
De auto heeft een klein minpuntje en dat is de roetfilter melding, terwijl de egr en roetfilter al vervangen zijn. Ns zien of ik hier de oplossing kan vinden.
Voor degene die het leuk vindt: http://www.volvo850forum.nl/index.php/t ... 857.0.html, een avontuurtje wat ik bijhield en vervolgd werd op het volvov70forum.
De rode Mini is overigens ook te koop voor ong. 3400€ maar dat zal ik in de verkoophoek plaatsen.
En een paar plaatjes om het gezellig te maken:

Daarnaast speel ik nog in 2 bands, Slash n' Roses en TheMuse experience en doe ik nog een project als Top50 live.
Ik hoop hier veel leuke en gezellige mensen tegen te komen!
Overigens post ik morgen nog wel wat betere foto's, deze zijn van de advertentie van de verkoper