Heerlijke wagen, jammer dat hij morgen weer terug moet.
Wel grappig verhaal, ik reed op de bodegraafse straatweg richting Reeuwijk (voor de mensen uit omg Gouda), zie ik een jongen fietsen op het fietspad ernaast die zijn zonnebril afzet en de mini goed bekijkt. Ik was op weg naar een vriend van me, waar ik 5 minuten later aankwam.
Komt die jongen opeen ook aangefietst (ik dacht die woont toevallig daar in de straat) vraagt hij: "Is het een echte?" ik lachend "ja". Hij vertelde dat hij voor zijn hobby auto's spotte en of hij hier ook een paar foto's van mocht maken. Hij was dus vanaf de bodegraafse straatweg omgekeerd en achter ons aangefietst . Hij foto's maken en vertellen dat hij er ook een in Gouda heeft gespot, in de zeugstraat (Hans). 's Avonds was ik bij een andere vriend, stond hij daar weer foto's te maken. Erg leuk zo'n liefhebber!
Ook op de snelweg mensen die gebaren en kijken (positief of negatief weet ik eigenlijk niet), werd ook nog uitgemaakt voor vliegtuig
Al met al een super ervaring gehad dit weekend!
In de gallery staan nog een paar foto's..
Laatst gewijzigd door Kiwi_Kevin op 06 mei 2007, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
@Hans, ben niet meer in de stad geweest gister Hoe zit het eigenlijk met jouw voorbanden? We moesten zaterdagochtend nog een half uur wachten omdat er een nieuw setje voorbanden gemonteerd werd. Dat was het 3e setje banden. Pikant detail: km stand: 15.000 km
Hans rijdt toch in een GP? Ik heb de 1933 goed behandeld, lang warmrijden en geen gekke dingen gedaan. Die stang is ook echt apart, ziet er wel heel stoer uit haha.
Had de mini vanmiddag in Maassluis naast een groene One gezet, toevallig iemand van hier? Had een soort finishvlag bestikkering over de zijkanten..
@berthil, dat is robby geloof ik.. die werkt bij severs en rijdt in de GP als die niet aan klanten mee is voor een weekend.
Mijn eerste setje voorbanden was met 9000km weg maar daar zat ook een dagje zandvoort bij en sinds mijn semi slicks en winterbanden gaat het niet meer zo snel
eigenlijk had je hem in het weekend van 12-mei moeten hebben dan kon die gelijk op de rollenbank
hallo allemaal ik ben ook nieuw hier op het forum
en ja ik ben ook in het bezit van een mini cooper S we hebben hem nog niet zo lang maar hij rijd echt super
steefloes schreef:hallo allemaal ik ben ook nieuw hier op het forum
en ja ik ben ook in het bezit van een mini cooper S we hebben hem nog niet zo lang maar hij rijd echt super
Welkom hier.
Schrijf anders even wat meer over jezelf en je mini in een nieuw topic in Who are u. Zo blijft dit ook een beetje OT.