Metisse

Stel je hier even voor.
metisse
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Metisse

05 mei 2016, 22:25

Ook nieuw hier, sinds vorige week trotse bezitters (mijn vrouw heeft nagenoeg dezelfde tic als ik :icon_top: ) van een Clubman Cooper S. Met 62 jaar al een aardige motor- en autogeschiedenis achter me. De Engelse kant daarvan bestond uit een aantal Triumph Daytona's en een Thunderbird waar mijn vrouw mee reed. nadat zij stopte heb ik die omgebouwd naar caferacer :lol: . Na een dringend advies van dokterswege ben ik ook gestopt. Ook de Rickman METISSE met Trident blok van 1973 heeft toen het veld moeten ruimen. Inmiddels was de tweede auto toen een klassieke mini van 2002, BlackBlue met wit dak, strepen. Piping langs het leer, dikke wielen (7x13) en dito spatborden. 'S winters doorrijden is daar niet zo geschikt voor, Ben van Leeuwen zei daar eens over: "Die horen 's winters bij de kachel." :wink: Na de nodige andere klassiekers een TVR 3000M aangeschaft waar ik , zoals het een goede TVR betaamt, het nodige aan heb gesleuteld. Wel een geweldige wagen en toen hij vorig jaar, ook vanwege de gezondheidsproblemen, hier wegreed kreeg ik een héél sterk 'Fishermen Friends' gevoel :?

Vanwege de twee honden bedachten we dat een station wel handig zou zijn dus is een Clubman de meest voor de hand liggende keuze toch?? Bij de meeste mensen waarschijnlijk niet, bij ons juist daarom wel! Lekker anders en toch nog een vleugje Engels. Enne....... daardoor accepteren we misschien wel wat eerder als er een storing of mankement optreed.
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:

Re: Metisse

06 mei 2016, 16:11

Welkom hier en veel plezierige kilometers. Storingen en mankementen vallen vast best mee en anders kan je hier altijd met vragen terecht.
Afbeelding
ha
harmless85

06 mei 2016, 23:53

metisse schreef:Ook nieuw hier, sinds vorige week trotse bezitters (mijn vrouw heeft nagenoeg dezelfde tic als ik :icon_top: ) van een Clubman Cooper S. Met 62 jaar al een aardige motor- en autogeschiedenis achter me. De Engelse kant daarvan bestond uit een aantal Triumph Daytona's en een Thunderbird waar mijn vrouw mee reed. nadat zij stopte heb ik die omgebouwd naar caferacer :lol: . Na een dringend advies van dokterswege ben ik ook gestopt. Ook de Rickman METISSE met Trident blok van 1973 heeft toen het veld moeten ruimen. Inmiddels was de tweede auto toen een klassieke mini van 2002, BlackBlue met wit dak, strepen. Piping langs het leer, dikke wielen (7x13) en dito spatborden. 'S winters doorrijden is daar niet zo geschikt voor, Ben van Leeuwen zei daar eens over: "Die horen 's winters bij de kachel." :wink: Na de nodige andere klassiekers een TVR 3000M aangeschaft waar ik , zoals het een goede TVR betaamt, het nodige aan heb gesleuteld. Wel een geweldige wagen en toen hij vorig jaar, ook vanwege de gezondheidsproblemen, hier wegreed kreeg ik een héél sterk 'Fishermen Friends' gevoel :?

Vanwege de twee honden bedachten we dat een station wel handig zou zijn dus is een Clubman de meest voor de hand liggende keuze toch?? Bij de meeste mensen waarschijnlijk niet, bij ons juist daarom wel! Lekker anders en toch nog een vleugje Engels. Enne....... daardoor accepteren we misschien wel wat eerder als er een storing of mankement optreed.

Mijn vader heeft jaren terug een trident overgenomen van iemand met gezondheidsproblemen met meerdere motoren. het zou te toevallig zijn als u dat was
metisse
Nieuw Lid
Nieuw Lid

08 mei 2016, 21:37

Als jouw vader Wim Zielman is, de Triumphdealer in de Bollenstreek zou het kunnen.
Vanaf het moment dat ik de Metisse trident in bezit had heeft hij gezegd dat ik eerst naar hem moest komen als hij wegging.
ha
harmless85

09 mei 2016, 12:49

metisse schreef:Als jouw vader Wim Zielman is, de Triumphdealer in de Bollenstreek zou het kunnen.
Vanaf het moment dat ik de Metisse trident in bezit had heeft hij gezegd dat ik eerst naar hem moest komen als hij wegging.

Neen helaas we komen zelf uit middenbeemster ( noordholland)

een trident
een bonneville 650
een bonnevillei 750
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

10 mei 2016, 17:11

Welkom en veel plezier hier :rijden

Terug naar “Who are U?”