De kogel natuurlijk snel door de kerk.
Eens in een Mini.. Hopeloos verloren. Een proefrit betekent jezelf afvragen wat dat getal 120 inhoud op 'n klein digitaal display om vervolgens te beseffen dat ik vrolijk mn rijbewijs dreig te verliezen op 'n provinciale weg.
jaren lang Ford Sierra gereden. Fantastische bak maar vooral het idee dat ze om te bouwen was naar 'n Cosworth. Belachelijk beest onder 'n schijnbaar "normaal" uiterlijk.
Kwam het er ooit van? Nee natuurlijk niet. Vier opgroeiende kids kostten net te veel.
Maar het gaf niet. Het gevoel maakte veel goed.
En nu. Akelige kids blijven maar studeren.
Maar ik heb iets voor mezelf gevonden. Een auto die er van binnen uit ziet alsof ik in 'n Spitfire kruip.
Een auto die me vrouwen doet vergeten omdat ik er een gevonden heb die me begrijpt en doet wat ik zeg.
(Grijns, geen paniek ik zie beslist het aanhalige karakter van de Mini).
En nee. Natuurlijk heb ik geen kapitalen om de gekste dingen te doen. Maar dromen zijn er weer.
Zoals toen...
Maar zonder gekheid: Het absurde weggedrag en de fantastische "korte" manier van schakelen zijn het voornaamste rijplezier.
Kortom. Ik ben de blije eigenaar van "n Mini Cooper Pepper. Bouwjaar 2005. Donkerblauw met wit dak.
Ze rijd.. En hoe!
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Re: Ze rijd.. En hoe!
Gefeliciteerd met de aankoop ouwe, en een foto zien we hier allemaal heel graag, dus wel even showen hè 

- Berthil
- Volledig MINI minded!
- jeroenemo
- Leerling Mini lid
- Ward
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors