Hoi!

Stel je hier even voor.
Matthijs
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Hoi!

01 jun 2016, 11:50

Hoi,

Ik ben Matthijs, al een tijd lid en aardig wat gelezen maar nooit wat gepost. Ik ben in 2001 begonnen met een One, die later verkocht vanwege het op mezelf gaan wonen (had uitzet nodig maar mijn bankrekening werkte niet mee :lol: ). In 2010 heb ik toen weer een Clubman gekocht:

Afbeelding

Met trekhaak ja, voor de racefietsen :lol: Helaas is hij minder geschikt voor gezinsvervoer en aangezien we komende zomer de 3e verwachten rijdt ik inmiddels in een Cayenne S E-Hybrid. Niet echt Mini maar wel leuk.

In april heb ik samen met een maat een 2004 Cooper S gekocht welke hier op het forum werd aangeboden (viewtopic.php?f=81&t=39713). We hebben deze technisch top gemaakt en hebben er de Ramble Rally mee gereden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Erg genoten van de Mini. Hij heeft een 'JCW' chip, en we hebben hem nog voorzien van een open sportluchtfilter, een racespruitstuk met enkele race katalysator en een op maat gemaakte uitlaat. Gaat als de brandweer!

Deze Mini gaat de verkoop weer in, maar ik ga mijn ogen open houden voor een echte GP, want daar ben ik toch wel erg van gecharmeerd.

Groeten! Matthijs
R53 JYR Endurance racer in the making
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

Re: Hoi!

01 jun 2016, 13:19

Hoi Matthijs, leuk om je "openings post" te lezen.
Wel een beetje vreemd om welkom te zeggen tegen iemand die zich al in 2010 heeft aangemeld :lol:
Mooi verhaal, mooie 'Mini's en naar ik aan neem een geweldige ervaring om met je eigen Mini aan een echte rally mee te doen :rijden

Voor wat de / een GP2 betreft, bij Ekris staat zonder gekheid een hele mooie te koop, altijd van een oud vrouwtje geweest (lees van forum lid Nicole). Zij heeft hem daar ingeruild op een mooie Roadster.
Heb er ook in mogen rijden en kan beamen dat het fantastisch rijden is !!
Succes met je zoektocht :icon_top:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

Re: Hoi!

07 jun 2016, 00:53

Welkom (terug) Matthijs en veel plezier hier :rijden