Mijn velvet red mini

Stel je hier even voor.
miniavv
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Mijn velvet red mini

22 mei 2016, 10:15

Ha minirijders,

Ik ben Angela, 25 jaar en kom uit het Zeeuwse. Sinds bijna een jaar de trotse eigenaresse van een Mini Cooper uit 2002 in de kleur VELVET RED. Min of meer een impulsaankoop (ik viel voor de kleur en daarna pas voor de mini zelf), maar m'n beste aankoop tot nu toe.

Ik geniet er stiekem enorm van om hard op te trekken, zodat iedereen omkijkt :D.

M'n vader is van de technische dingen en het onderhoud, waardoor ik al wat euro's heb kunnen besparen (denk aan nieuwe uitlaat monteren etc.). Door de uren die mijn mini in zijn garage heeft doorgebracht is hij zelf ook groot fan geworden en momenteel op zoek naar een S. Het eisenlijstje is wat lang (bouwjaar, weinig km, kleur, panoramadak, prijs...), dus de perfecte zijn we nog niet tegen gekomen.

Voor mijn verjaardag kreeg ik een custommade mini-mini van m'n vader, die op de velgen en het panoramadak na, helemaal gelijk is.

Ik zit te wachten op een dashboardkastje (is onderweg), want door mijn wat sportieve rijstijl (...) ligt m'n boekje steeds bij de bijrijder op schoot... Ik vond op het forum al een vrouwvriendelijke 'how to', dus dat gaat goedkomen.

Groeten!

Afbeelding

Afbeelding
Mak
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Re: Mijn velvet red mini

22 mei 2016, 20:13

welkom! mooie dieprode kleur, zie je niet zo vaak. Veel plezier hier op het forum en natuurlijk met je Mini
Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

Re: Mijn velvet red mini

07 jun 2016, 01:07

Welkom Angela en veel plezier :rijden

Terug naar “Who are U?”