gisteren opgeleverd.
Geweldig.
Dank dank, garage Dusseldorp, en natuurlijk de mannen aldaar.
Grote klasse.
Video oplevering
Even voorstellen
- Pboy_007
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Re: Even voorstellen
Ik rij met pirelli banden en rijd lekker ermee
Je moet wel goed op de bandenspanning letten ik had hem een keer wat meer spanning gegeven en dat rijd dan niet lekker dan voel je elk steentje en bobbeltje in de weg.
Je moet wel goed op de bandenspanning letten ik had hem een keer wat meer spanning gegeven en dat rijd dan niet lekker dan voel je elk steentje en bobbeltje in de weg.
My Thunder Grey!

- Pboy_007
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ik rij met 2,1 bar als ik hem harder doe vind ik het niet lekker rijdenspeedy schreef:ik heb rondom 2,5 bar
My Thunder Grey!

- donmarsie
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
ik rijd 205/40/18rt 86blabla xl
zit volgens display in voor 2.4 achter 22 en 2.1
maakt op de snelweg echt herrie?
Zo dat te lage spanning kunnen zijn of gewoon verkeerde.
In de deur staat voor de bandenmaat een veel hogere spanning namelijk
zit volgens display in voor 2.4 achter 22 en 2.1
maakt op de snelweg echt herrie?
Zo dat te lage spanning kunnen zijn of gewoon verkeerde.
In de deur staat voor de bandenmaat een veel hogere spanning namelijk
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Voor mijn R56 Cooper is voor 205/45/17 (Hankook runflat) voor en achter 2.4.
Ik zou gewoon de waardes pakken die in je deur staan en kijken of het verschil maakt vwb geluid van de banden. Ik heb hiervoor 16 inch runflat (Bridgestone) gehad en die waren iets comfortabeler dan mijn 17 inch runflat. Als jij 18 inch runflat hebt zal het nog een tikje minder comfortabel zijn maar ik vind 2.1 en 2.2 achter niet erg hoog. Wat schrijft het plaatje in de deur voor vwb bandenspanning van de banden 205/40/18 voor en achter?
Ik zou gewoon de waardes pakken die in je deur staan en kijken of het verschil maakt vwb geluid van de banden. Ik heb hiervoor 16 inch runflat (Bridgestone) gehad en die waren iets comfortabeler dan mijn 17 inch runflat. Als jij 18 inch runflat hebt zal het nog een tikje minder comfortabel zijn maar ik vind 2.1 en 2.2 achter niet erg hoog. Wat schrijft het plaatje in de deur voor vwb bandenspanning van de banden 205/40/18 voor en achter?
- donmarsie
- One wheel wonder
- Contacteer:
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Gewoon een kwestie van uitproberen, je banden kunnen die druk makkelijk aan en je kunt er altijd weer wat lucht uitlaten als blijkt dat het geluid nog steeds blijft en het te weinig comfortabel is.
Suc6
Suc6
- donmarsie
- One wheel wonder
- Contacteer:
- Wiki1982
- Enthousiast
Bericht
ik rijd op Continental RFT op 17". Inderdaad vrij stug bij irritante drempels en klinkerwegen. Maar die heb ik niet zo veel dus voor mij geen belemmering.
Als de banden versleten zijn komen er geen RFT meer voor terug. Maar dat is met name een financiële afweging. Comfort is de tweede. Mijn dochtertje van 1 slaapt ook wel eens in de auto onderweg en dan mag hij wat 'zachter' rijden.
Als de banden versleten zijn komen er geen RFT meer voor terug. Maar dat is met name een financiële afweging. Comfort is de tweede. Mijn dochtertje van 1 slaapt ook wel eens in de auto onderweg en dan mag hij wat 'zachter' rijden.
Life is too short to drink cheap wine!

Onze sponsors