Beste MINI eigenaren/berijders,
Mijn naam is Max Sonneveld, student aan Tilburg University en Product Genius bij Renova MINI in Breda. Momenteel ben ik hard bezig met het verzamelen van respondenten voor mijn afstudeer onderzoek, waarvoor ik jullie graag uitnodigen voor deelname aan mijn afstudeer onderzoek ‘At least we stole the show, een onderzoek voor de Product Genius’.
Jullie deelname zou mij enorm helpen om mijn afstuderen voor de Master Marketing Management aan Tilburg University tot werkelijkheid te brengen, ik wil jullie hiervoor alvast hartelijk bedanken.
Het doel van dit onderzoek is om te achterhalen hoe we de product presentatie relevanter en interessanter kunnen maken voor jullie als MINI rijders. In samenwerking met het dealernetwerk van MINI Nederland gaat dit onderzoek dieper in op uw houding op het merk wat jullie rijden en in welke aspecten jullie de product presentatie zouden waarderen. Het onderzoek zal 4 tot 7 minuten van uw tijd in beslag nemen. Alle verkregen informatie via deze vragenlijst zal vertrouwelijk en anoniem verwerkt worden. De vragenlijst opent u door op de onderstaande link te gebruiken.
Mocht jullie nog vragen of opmerkingen hebben over het onderzoek kunnen jullie contact opnemen via e-mail.
Met vriendelijke groet,
link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/SE/ ... IdnlCBwtnv
Max Sonneveld
Student Master Marketing Management
Tilburg University
Email: [email protected]
Helpt u mij afstuderen? onderzoek at least we stole the show
- Markos
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Helpt u mij afstuderen? onderzoek at least we stole the
Ik heb even gekeken, maar gaat het merendeel van de vragen over een nieuwe Mini en de afkevering daarvan? Misschien dat erexpliciet bij te zetten.
Groeten, Mark
2008 Mini Clubman Cooper S
2008 Mini Clubman Cooper S
Onze sponsors