Ondanks dat ik mezelf al "heul" lang geleden hier op het forum heb aangemeld, ben ik sinds de crash van vorige week al m'n topic kwijt

Ik zal mezelf nog even kort introduceren omdat ik altijd wel wat vragen heb.
Maarten uit Zuid-Limburg.
Al aardig wat auto's versleten in de loop der jaren, van Japans tot Duits, van Italiaans tot Amerikaans, maar wel echt petrol minded... of in dit geval Diesel

Momenteel staan er twee Mini's op de oprit, m'n vriendin heeft al een aantal jaar een R56 en ik heb sinds kort nog voor mezelf een R55D:

"Vroeger" nog eens een echte Mini gehad. Deze uitgebrand gekocht maar als leer-momentje helemaal opgeknapt en voorzien van een 1.3spi blokje. Ik moet zeggen dat dat best goed vooruit ging:

De reden waarom ik mij een kleine 10 jaar geleden heb aangemeld was dit:

Ik had nieuwe naadlagers nodig voor een Eaton M45 van de toenmalige Mini Cooper S. Ik had deze namelijk geinstalleerd op een Civicje:

Het werkte allemaal prima, maar ben uiteindelijk overgestapt naar een Tubro op de Civic om de charger toch een redelijk inefficient ding bleef.

Dat ding ging als de brandweer en je zag er niets van, fantastisch. Maar goed, dat was toen, tegenwoordig geen hele gekke projecten meer, maar gewoon rustig dieselen