Even voorstellen

Stel je hier even voor.
Zowi
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Even voorstellen

07 dec 2016, 11:05

Hoi mede miniliefhebbers!

Mijn naam is Zoé, in december 2014 kreeg ik mijn eerste mini. (Ik was toen 18 jaar, nu ben ik bijna 21) Een zwarte R50 waar ik meteen verliefd op was! Afgelopen weekend stond ik helaas met pech op de vluchtstrook en ben ik door een busje geraakt. (rijbewijs bij een pakje boter gekregen ofzo?!) Van mijn mini is nu niets meer over :( Ik ben dus ook op zoek naar een nieuwe mini.

dit was mijn geliefde autootje

Afbeelding

Als iemand tips heeft ivm een nieuwe auto dan hoor ik het heeeel graag! Ik ben op zoek naar een betrouwbare mini en ik vind een cooper S erg leuk. Maar de problemen met compressor, versnellingsbak etc hebben mij daar in het verleden van weerhouden :? Ook weet ik niet of het in mijn budget past.

Groetjes!
stefankrol
One wheel wonder
One wheel wonder

Re: Even voorstellen

07 dec 2016, 14:09

hallo!

Was het niet juist de gewone 1.6 die tot 2004 versnellingsbak problemen heeft?
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

07 dec 2016, 14:24

Welkom Zoé en succes met de zoektocht.
Zowi
Nieuw Lid
Nieuw Lid

07 dec 2016, 15:22

stefankrol schreef:hallo!

Was het niet juist de gewone 1.6 die tot 2004 versnellingsbak problemen heeft?
Is dat zo? :o
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 dec 2016, 13:50

Ha Zowi jeetje wat balen dat je wagentje stuk is.. ik hoop dat je zelf achter de vangrail stond toen het gebeurde? De problemen van een kapotte bak zijn idd te refereren aan de mini cooper tot 2004, bij de facelift cooper is dit opgelost. De cooper s heeft nagenoeg weinig problemen met de bak of compressor. Echter bij hogere km standen 2ton+ wil er wel eens slijtage optreden in de compressor.
Zowi
Nieuw Lid
Nieuw Lid

08 dec 2016, 16:23

koosie schreef:Ha Zowi jeetje wat balen dat je wagentje stuk is.. ik hoop dat je zelf achter de vangrail stond toen het gebeurde? De problemen van een kapotte bak zijn idd te refereren aan de mini cooper tot 2004, bij de facelift cooper is dit opgelost. De cooper s heeft nagenoeg weinig problemen met de bak of compressor. Echter bij hogere km standen 2ton+ wil er wel eens slijtage optreden in de compressor.
Bedankt voor de goede info! hier heb ik zeker iets aan :D Ik zat helaas wel in de auto, achteraf misschien niet zo verstandig maar je verwacht zoiets niet zo snel!

Terug naar “Who are U?”