Hallo ik ben Peter 53 jaar oud en woonachtig in Zoetermeer.
In 2014 heb ik mij hier aangemeld met mijn Mini Coupe S en deze auto heb ik kort gereden, de reden was eenvoudig, ik heb een onverstandige rechtervoet en was anders zonder meer mijn rijbewijs kwijt geraakt of veel erger. Ik heb in de tussentijd meerdere auto's en nu (nog) staat er een BMW Z4 118i voor de deur. Een auto waar ik helemaal weg van ben, maar door (medische) omstandigheden, is een hogere instap ineens nodig. Logischerwijs naar de BMW/Mini op zoek naar een goede deal. Want een auto inruilen die je net hebt doet altijd financieel pijn.
En het is gelukt, een nieuwe Mini Countryman Pepper One (ja, dat one is ook voor mij even slikken) wit met British pakket. Met een buitengewoon nette inruilprijs en een hoge voorraad korting maakte dit te aantrekkelijk om niet te doen. Op 14 januari 2017 mag ik de auto halen. Op dit moment is de dealer voor mij aan het kijken of hij de 19" velgen nog ergens intern kan ruilen voor een meer bescheiden 17", dit omdat ik graag all season banden op de auto wil hebben voor midweekjes Duitsland in het winterseizoen.
Opnieuw een Mini gekocht
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Opnieuw een Mini gekocht
welkom terug 
de coupe wil idd altijd vol gas en daagt je continue uit maar ik vind dat juist mooi
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

de coupe wil idd altijd vol gas en daagt je continue uit maar ik vind dat juist mooi

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Onze sponsors