Even voorstellen Cooper S

Stel je hier even voor.
asease
One wheel wonder
One wheel wonder

Even voorstellen Cooper S

23 dec 2016, 10:02

Goedemorgen Allen,

Sinds half november zijn wij in het bezit van een Mini Cooper S R53 chili uit 2003.
De auto is voor de vrouw zelf heb ik een Opel Insignia, maar wat blijkt de Mini rijd wel erg leuk en dus pak ik deze ook.

De auto heeft nog wel wat puntjes waar wat aan gedaan moet worden.

1. Leer op stuur is stuk het liefst zou ik deze meteen voor drie spaaks vervangen moet nog uitzoeken hoe dat dan werkt met het multifunctionele stuur.

2. sproeier achterwisser doet het niet de pomp draait wel, al een topic gezien van het weekend misschien even kijken of ik hem weer werkend krijg.

3. een paar lelijke plekjes in lak (laten) bijwerken.

Hieronder foto's (van de dealer daar hij nu op winterbanden staat)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Andre
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

Re: Even voorstellen Cooper S

23 dec 2016, 15:34

Welkom Andre en veel plezier hier :rijden
ha
harmless85

26 dec 2016, 11:17

welkom, heb je al een mf stuur? zoja dan is het een kwestie van verwisselen, zoniet dan moet je een aantal dingen vervangen en laten inlezen.

viewtopic.php?f=51&t=10017
asease
One wheel wonder
One wheel wonder

26 dec 2016, 13:37

Kijk dat is mooi bedankt, ik heb al een mf stuur 2 snaaks dus gewoon wisselen, nu nog op zoek naar een stuur.
Ben al even aan het zoeken op de diversen sites alleen de MF snaaks zie je niet wel drie paars zonder mf.

Ik neem aan dat de sturen van de nieuwere types niet te gebruiken zijn.
ha
harmless85

26 dec 2016, 14:43

asease schreef:Kijk dat is mooi bedankt, ik heb al een mf stuur 2 snaaks dus gewoon wisselen, nu nog op zoek naar een stuur.
Ben al even aan het zoeken op de diversen sites alleen de MF snaaks zie je niet wel drie paars zonder mf.

Ik neem aan dat de sturen van de nieuwere types niet te gebruiken zijn.

klopt,

je moet even zoeken op gear53 , dat is dave , hij demonteert veel spullen en heeft altijd veel liggen.alles voor jouw model ( r53)

Terug naar “Who are U?”