Hallo allemaal, ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Eric en heb sinds 2 weken weer een mini, dit komt eigenlijk door mijn vriendin die kon er niet zonder...
eerder hebben we een Cooper Diesel gereden en een Countryman S, daarna zakelijk naar een audi A3 voor haar en prive reed ik tot voor kort een audi A1, nou deze dus verkocht en een mini aangeschaft en oke ...goede keus!!!
Het is een zwarte Cooper S uit 2010 met wat mooie opties zoals panoramadak, navigatie, climate contr. xenon .
Tijd om te personaliseren en te modificeren hier en daar, gewoon omdat het leuk is en omdat het kan, dus jullie kunnen nog wel wat vraagjes gaan verwachten ben ik bang.
nou de foto wil niet in het bericht, als je nieuwsgierig bent zit ie in de gallery
even voorstellen
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: even voorstellen
Mooie MINI en welkom op het forum! Er is hier genoeg inspiratie te vinden voor leuke mod's 

- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Re: even voorstellen
Hoi Eric, welkom op het forum.
Foto's zien we hier graag, dus daarom even deze link, hier is te lezen hoe je foto's bij je berichten kunt posten
Foto's zien we hier graag, dus daarom even deze link, hier is te lezen hoe je foto's bij je berichten kunt posten

Onze sponsors