Eindelijk een Mini!

Stel je hier even voor.
otikist
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Eindelijk een Mini!

05 feb 2017, 20:36

Hallo MiniLovers!

Een aantal jaar geleden ben ik hier lid geworden omdat ik wel interesse had in de Mini.
Van aanschaf is het toen niet gekomen omdat ik een hele jonge Fiat 500C reed. Inmiddels is die auto al zo'n 6,5 jaar oud en vond ik het tijd voor wat anders, wat snellers, wat sportievers, wat beter afgewerkt(s)...

Natuurlijk kwam ik weer op Mini uit. Na wat rond speuren heb ik een prachtige Mini Cooper gevonden uit 2015 in de kleur Electric Blue. Zwart dak, zwarte Victory Spoke's. Lekker wat opties erop ook! Afgelopen zaterdag gekeken, gereden, helemaal verkocht..... en dus gekocht! :D

Nu nog 2 weken wachten tot de aflevering plaats vind bij de Dealer! Dat wordt afzien! ;-)

Hier nog een linkje naar mijn nieuwe aanwinst: (ik krijg de foto hier niet zichtbaar)

Groeten en tot horens!
Ronald
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

Re: Eindelijk een Mini!

06 feb 2017, 06:18

Hoi Ronald, welkom op het forum en gefeliciteerd met de aankoop van je mooie Cooper.
Sterkte me het aftellen van de dagen :P
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
otikist
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

06 feb 2017, 06:42

Dank je wel!! Is nodig! Haha

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
jerroo
Be Mini
Be Mini

06 feb 2017, 17:37

mooie bak hoor, beter afgewerkt is ie zeker, vindt type 3 op dat punt echt top, enjoy...
R50/R53/F56F56SF56JCW.ProF54JCW Lci
wupie
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Contacteer:

06 feb 2017, 17:59

veel plezier ermee, ziet er goed uit in het blauw :icon_top:
otikist
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

06 feb 2017, 18:09

Dank jullie wel! Ik vind het electric blue met zwart een mooi contrast geven Het interieur is ook zwart, inclusief de hemelbekleding.. lekker sportief!
macroenie
One wheel wonder
One wheel wonder

07 feb 2017, 08:57

als je toch moet wachten vraag ze dan gelijk even te controleren of jouw cooper in aanmerking komt voor de terugroepactie m.b.t. de lagerschalen. Ik ben gisteren geweest maar hopelijk kunnen ze voor jou die dan al voor aflevering even meepakken mocht het ook jouw cooper raken.

UIteraard natuurlijk ook de felicitaties, ik ben ook sinds een paar maanden een first time mini cooper eigenaar en ik geniet er iedere dag van. Had misschien toch door moeten sparen voor een cooper s dan wel voor eentje met een HUD maar ja...volgende keer wellicht en voor het 'gemis' aan vermogen heb ik al een bestelling bij Mosselman uit staan dus daar lees je terzijnertijd nog wel wat over.

Veel fijne km's toegewenst!
otikist
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

07 feb 2017, 09:01

Dank je wel! Maar de problemen met de lagerschalen, gaat dat ook op voor een Cooper van eind 2015? De mijne is van 1 september dat jaar. Ik heb Mini Next garantie, dus dan zouden ze dat al mee moeten pakken als dat van toepassing is toch?
macroenie
One wheel wonder
One wheel wonder

07 feb 2017, 09:48

Geen idee, je mag hopen dat ze het in de tussentijd hebben aangepast. In eerste instantie betrof het alleen de Cooper S maar nu zie je op diverse forums ook berichten verschijnen over de normale cooper. Ik kan je niet vertellen of die van jou inmiddels een modificatie heeft, ik zou het gewoon navragen al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust. Een officiële recall vanuit MINI zal niet uitmaken of je nog MINI NEXT garantie hebt lijkt mij.

Terug naar “Who are U?”