Hallo, ik ben verslaafd. R50 Cooper

Stel je hier even voor.
tdsrtns
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Hallo, ik ben verslaafd. R50 Cooper

03 feb 2017, 22:08

Hallo,

Mijn partner heeft twee weken geleden een Mini Cooper uit 2005 gekocht en ik ben verslaafd geraakt. :?

Hoe snel kan het gaan? Nou heel snel.
We waren op zoek naar een geschikte auto die iets veiliger is dan haar oude Fiesta. Ze wilde graag een Mini, maar ik ben zelf meer een Volvo man. Altijd Volvo's gereden tot ik een leaseauto kreeg (Skoda Octavia, ook een fijne auto) en nu voor de hobby een Volvo Amazon 123GT. Uiteraard heb ik het geprobeerd... maar ze wilde graag een Mini.

Dus we zijn gaan kijken. Ik kwam al snel tot de conclusie dat je bij het kopen van een Mini snel moet handelen. Het zijn populaire auto's, dat ben ik niet gewend.

Uitendelijk zijn we geslaagd en hebben we een rode Mini Cooper Chili uit 2005 gevonden die ons aanstond. Veel opties! Op de terugweg is het (onvermijdelijke) gebeurd. Ik ben verslaafd geraakt. Het komt er op neer dat ik excuses verzin om even met de Mini te rijden. Alle tekenen van een verslaving zijn aanwezig.

Ok, de uitlaat die er onder zit is deel van de reden van mijn verslaving. Hij klinkt zoooooo lekker. Helaas deelt zij die mening niet en omdat het haar auto is gaat die dubbele pijp er onderuit ten faveure van een origineel exemplaar. De uitlaat is dus te koop.

Ok, genoeg gekletst, plaatjes. (Enkel nog foto's van de handelaar).

Groeten, Ted

Afbeelding

Afbeelding
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator

Re: Hallo, ik ben verslaafd. R50 Cooper

03 feb 2017, 22:54

Welkom Ted!

Mooie Mini. :icon_top:
Kijk maar uit met die verslaving! :lol:
jerroo
Be Mini
Be Mini

04 feb 2017, 09:37

ja, volvo rijders, dat is even een eye opener. veel verslaafden hier, welkom vriend.
R50/R53/F56F56SF56JCW.ProF54JCW Lci
NickT
Enthousiast
Enthousiast

04 feb 2017, 21:41

Leuke kleurstelling en een mooi setje velgen. Veel plezier met het meekapen van haar auto

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
tdsrtns
Nieuw Lid
Nieuw Lid

07 feb 2017, 19:22

Dank jullie wel voor jullie reacties. We hebben ontzettend veel plezier met de auto.

Terug naar “Who are U?”