Beste mini rijders,
Ik ben Armand keizer en 37 jaar en wonende in Maastricht.
Ik heb me zojuist aangemeld bij dit forum omdat ik komende vrijdag naar een Mini coupe uit 2012 ga kijken. Ik heb Mini altijd mooi gevonden, maar nog nooit eentje in het bezit gehad.
Ik rij nu nog een Opel Adam, geel en zwart met opc pakket. Heel mooie auto, maar de Mini coupe is speciaal, zie je bijna nooit.
Mijn vraag is eigenlijk. Op dit forum heb ik ergens zien staan dat kraken bij Mini hoort.
Betekent dit dat elke Mini in het interieur kraakt. Ik hoop het niet, want ik kan slecht tegen kraakjes, vrees ik. Of zijn incidentele gevallen?
Bedankt voor de eventuele reacties.
Groetjes Armand
Nieuw hier en een vraag
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: nieuw hier en een vraag
bij de coupe vallen kraakjes nog wel mee.
in de achterbak kraakt het wel een beetje maar is te voorkomen door isolatie tape
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
in de achterbak kraakt het wel een beetje maar is te voorkomen door isolatie tape
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Heel veel plezier met jullie zoektocht, bezichtiging en proefrit
Kraakjes horen ook een beetje bij een sportief / stugger geveerde auto, maar het moet geen ergernis worden, daar ben ik het helemaal mee eens.
Wel ff een foto posten he als het tot een koop komt, want foto's daar zijn we hier dol op

Kraakjes horen ook een beetje bij een sportief / stugger geveerde auto, maar het moet geen ergernis worden, daar ben ik het helemaal mee eens.
Wel ff een foto posten he als het tot een koop komt, want foto's daar zijn we hier dol op

- Babbeleer
- One wheel wonder
Bericht
Hallo,
Bedankt voor de reactie. Ik heb niet meer op de site gekeken, dacht als ik reactie had, ik het via mijn mailbox kon lezen.
Helaas was de auto verkocht voordat ik kon gaan kijken. Speciaal vrij gevraagd, maar helaas.
Nu even kijken naar een nieuwe exemplaar wat mij aanspreekt.
Als het bij een kraakje hier en daar blijft is het niet zo een ramp. Mijn Opel Adam is soms bij drempel ook kraakje te horen, want hij heeft een sportonderstel en 18 inch velgen.
Bedankt voor de reactie. Ik heb niet meer op de site gekeken, dacht als ik reactie had, ik het via mijn mailbox kon lezen.
Helaas was de auto verkocht voordat ik kon gaan kijken. Speciaal vrij gevraagd, maar helaas.
Nu even kijken naar een nieuwe exemplaar wat mij aanspreekt.
Als het bij een kraakje hier en daar blijft is het niet zo een ramp. Mijn Opel Adam is soms bij drempel ook kraakje te horen, want hij heeft een sportonderstel en 18 inch velgen.
-
We
Bericht
Daag babbeleer,
Dacht al aan je forumnaam te zien dat je ook uit Limburg komt.
Welkom!
Hoop dat je binnenkort een andere geschikte auto vindt zodat je een goede proefrit kunt maken.
Bij mijn mini kraakt het dashboard zo nu en dan. Of altijd en het valt me alleen maar zo nu en dan op.
Maar goed, de mijne is dan ook van 2004 dus geen vergelijkingsmateriaal.
Succes en ook ik kijk uit naar de foto's!
Groet,
Wendy
Dacht al aan je forumnaam te zien dat je ook uit Limburg komt.

Hoop dat je binnenkort een andere geschikte auto vindt zodat je een goede proefrit kunt maken.
Bij mijn mini kraakt het dashboard zo nu en dan. Of altijd en het valt me alleen maar zo nu en dan op.
Maar goed, de mijne is dan ook van 2004 dus geen vergelijkingsmateriaal.
Succes en ook ik kijk uit naar de foto's!
Groet,
Wendy
- Babbeleer
- One wheel wonder
Bericht
Dank je wel WenMini,
Ik kijk rustig, wat er op mijn pad komt. Zie wel een mooie in Roermond staan. Het is een blauwe Cooper S coupe. 47000 km op klok, 2011 en ingevoerd. Ingevoerd vind ik al niet zo prettig, wat gaat een cooper S gebruiken, tegenover een normale cooper en ik vond de verkoper alles behalve vriendelijk aan de telefoon.
Ik kijk rustig, wat er op mijn pad komt. Zie wel een mooie in Roermond staan. Het is een blauwe Cooper S coupe. 47000 km op klok, 2011 en ingevoerd. Ingevoerd vind ik al niet zo prettig, wat gaat een cooper S gebruiken, tegenover een normale cooper en ik vond de verkoper alles behalve vriendelijk aan de telefoon.
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Re: Nieuw hier en een vraag
Succes met de zoektocht. En voor de kraakjes.... gewoon de radio wat harder zetten
en genieten. Maar dat gaat vast goed komen.

- Tom.Hiel
- Leerling Mini lid
Bericht
Geen enkel kraakje in mijn roadster. Die oa al ruim 2 maanden te koop staat. Maar ja, het is winter he.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
- Tom.Hiel
- Leerling Mini lid
Bericht
mss interesse in de mijne?Babbeleer schreef:Dank je wel WenMini,
- Babbeleer
- One wheel wonder
Bericht
Tom.Hiel, je coupe zal ongetwijfeld mooi zijn, maar het probleem is dat ik mijn auto dan ook particulier moet gaan verkopen en dat vind ik persoonlijk niet zo prettig.
Is het soms een blauwe met witte strepen coupe S? Zie zo eentje op marktplaats staan?
Veel succes met de verkoop
Is het soms een blauwe met witte strepen coupe S? Zie zo eentje op marktplaats staan?
- Tom.Hiel
- Leerling Mini lid
Bericht
Het is geen coupé maar een roadster S full option. De foto's staan in mijn profiel. Maar hij hoeft niet dringend weg.Babbeleer schreef:Tom.Hiel, je coupe zal ongetwijfeld mooi zijn, maar het probleem is dat ik mijn auto dan ook particulier moet gaan verkopen en dat vind ik persoonlijk niet zo prettig.
- Babbeleer
- One wheel wonder
Bericht
Ik heb hem net bekeken. Mooie auto. Alleen heel onpraktisch als ik hem als enige auto zou hebben. Soms moet er ook boodschappen gedaan worden.
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat zal je nog verbazen dan hoeveel boodschappen er in een roadster kunnen!! Die kofferbak is ruimer dan je denkt!
- Tom.Hiel
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik krijg er zelfs een hele rolstoel in
Ja dat is effectief waar. De koffer is voor een Roadster gigantisch.JJJJ schreef:Dat zal je nog verbazen dan hoeveel boodschappen er in een roadster kunnen!! Die kofferbak is ruimer dan je denkt!
Ik krijg er zelfs een hele rolstoel in
Onze sponsors