Misschien nieuwe clubman eigenaar

Stel je hier even voor.
mennojeweetwel
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Misschien nieuwe clubman eigenaar

06 mei 2017, 18:00

Goedemiddag,

Ik ben Menno, 43, eigenaar van een bouwkundig tekenburo en woon in Zandvoort.

Ik ben niet echt nieuw op het forum maar nu op zoek naar een leuke Clubman. In het verleden hier veel rond gesnuffeld naar velgen aangezien de Mini velg ook onder mijn Suzuki Swift past. Afgelopen winter ben ik vader geworden en ben op zoek naar iets meer ruimte achterin vandaar een Clubman. Verder kan ik auto's altijd moeilijk met rust laten vandaar dat de Swift circa 9 cm lager en op leuke OZ velgen staat. Maar mijn daily is nog redelijk beschaafd. Mijn andere auto is een mat groene kever uit 1955 op airride. In de laagste stand met de vooras vonken trekkend door de straat heen. I like

Anyway, nu zit ik op internet rond te kijken naar clubmans en valt mij op dat de prijzen zover uiteen lopen voor ongeveer dezelfde auto. In theorie zou ik denken dat de Cooper S ivm de motor duurder zou zijn dan de standaard Cooper. Maar die worden regelmatig goedkoper aangeboden dan de Cooper
Heeft iemand hier een verklaring voor?
En soms met panodak en navi weer goedkoper dan geen stuurbediening?
Ik snap dat km standen en jaartallen van invloed zijn maar het lijkt voor mij nu nog een beetje ongrijpbaar.
Zijn bepaalde modificaties dan wellicht niet uitgevoerd?
En zijn dakrails nodig voor dakdragers of heb je ook gewone dakdragers voor Clubmans?
Voor vakantie wil ik een kist op het dak.

Ik hoor graag van jullie.

Groet Menno
mennojeweetwel
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Re: Misschien nieuwe clubman eigenaar

06 mei 2017, 18:07

Wat is een forum zonder foto's :icon_top:

Afbeelding

Afbeelding
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:

Re: Misschien nieuwe clubman eigenaar

08 mei 2017, 20:54

Nice. Mooi gezelschap waar de mini in terecht komt. Veel plezierige en veilige kilometers.

Ik moet je een antwoord schuldig blijven over de prijsverschillen. Wellicht iemand anders die kan helpen?
Afbeelding

Terug naar “Who are U?”