Ik zal me eerst voorstellen, ik ben Luckyluke en nieuw hier (echte naam Lucky en getrouwd met een Thaise) dus vandaar Luckyluke woon in Neerpelt (bij Valkenswaard net over de grens in België)
Heb na vele jaren gereden met een (oude mini) en div. andere auto''s nu eindelijk een (nieuw) mini cooper van 2004 kunnen kopen (ben er erg blij mee) maar nu heb ik een klein probleempje er mee.
Er zit (elektrisch )voorruit en buitenspiegel verwarming op maar die doe het maar voor de helft, dat wil zeggen dat alleen de rechter kant van de voorruit en de rechter buiten spiegel het doen!! nu wil het toeval dat ik ook rechts zit te sturen (een Engelse mini) rij heerlijk ik heb jaren gereden met auto's met links verkeer dus rechts sturen is normaal voor mij.
Ik heb goed zicht maar zou ook graag de rest van de voorruit en zeker de linker buiten spiegel graag goed zicht willen hebben

zou dit een zekering probleem kunnen zijn? of een breuk in de voorruit verbinding? ben alles al aan het af zoeken maar kan het niet vinden.