Veel ritjes met de mixed mini club gedaan - en later ook hier nog wel wat gepost.
Met de komst van kinderen en huisdieren volstond de Mini niet meer en zijn er achtereenvolgens een Golf GTI, BMW 130i, BMW 325d (E91) en tenslotte 530d (F11) gekomen. En tijdje terug kreeg ik bij de dealer weer eens een Mini mee (5-deurs) en was de liefde weer terug.
In aanloop naar deze beslissing (en hoop twijfel, want best een gekke stap van BMW 5 naar Mini) veel hier bijgelezen over de Mini's, dus bedankt daarvoor!
Uiteindelijk is het een Countryman JCW geworden. Na wat spannende weken omdat de JCW uit productie is genomen (eigenlijk op zelfde moment als ik de auto definitief maakte) heb ik deze week toch m'n JCW kunnen ophalen. Top geregeld door Renova! En ik ben erg blij met het resultaat en de keuze, echt heel anders dan de voorgaande BMW's en weer heel leuk om Mini te rijden.

Kleur is rebel green, en het chrome is er af. Helaas kan ik echt geen goede foto's maken, auto ziet er beter uit dan op deze foto's.