Op zoek naar...

Stel je hier even voor.
jcw1975
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Op zoek naar...

06 nov 2018, 22:57

Goedenavond allemaal,
ik ben Rene en kom uit Rotterdam
Ik ben sinds een jaartje heel autoscout aan het afstruinen voor een leuke auto met een hoop geluid en PK's.
altijd gekeken naar een porsche boxster etc, maar nooit echt naar MINI gekeken....tot een paar weken geleden!
Ben nu er nu helemaal weg van. Nu heb ik een vraag aan jullie kenners. Ik ga zaterdag voor een MINI Cooper John Works op pad...
nu staan er bij de MINI dealer in Nijmegen 2 stuks (1x grijs wit / 1x zwart rood)
de grijs witte blijkt van iemand van een MINI club te zijn geweest......maar vraag me af of dit ook zo is of dat de MINI dealer mij een verkoop praatje aansmeerd. (kleur grijs wit met rode lijnen, verlaagd en heeft 70.000 km) de zwart /rood versie is minder uitgerust en heeft maar 50.000 km

kan iemand mij adviseren of zijn mening geven?

alvast bedankt

Rene
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Nederland

Re: Op zoek naar...

07 nov 2018, 21:11

Rene,

ik heb even op de website van Story Nijmegen gekeken en heb daar wel de zwart/rode zien staan maar niet de grijze. Ik weet dat 1 van de beheerders daar ooit een F56/JCW ingeruild heeft voor een BRG F57/JCW. Dit was de "Martini gewrapte" JCW van Joris, zie plaatje. Ze hebben van deze auto de wrap verwijderd en is zo kaal weer in de showroom gekomen, weet niet of het deze JCW is (check kenteken). Zo ja, dan klopt het dat iemand binnen de club deze gereden heeft en is het dus geen verkooppraatje van de dealer cq je wordt niet misleid, zou ik ook vreemd vinden als een dealer een zogezegd lulverhaal ophangt want zoiets is natuurlijk makkelijk te controleren.

https://farm5.staticflickr.com/4752/404 ... 4d8a_h.jpg

Laat even weten of het deze MINI is.

Gr. Milco
jcw1975
Nieuw Lid
Nieuw Lid

07 nov 2018, 21:25

Is idd deze! Helaas net voor mijn neus verkocht...hebben nu de zwarte onder voorbehoud gekocht! Bedankt voor je bericht!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Nederland

07 nov 2018, 21:57

Balen maar gelukkig zijn er genoeg MINI's in de handel. Die had wel de JCW kleppen uitlaat maar succes met de koop van een JCW MINI :icon_top: ,
jcw1975
Nieuw Lid
Nieuw Lid

07 nov 2018, 21:59

Thanks!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Terug naar “Who are U?”