Ik ben Widodo, 41 jaar en woon sinds september in Drenthe samen met mijn vrouw en onze twee kinderen(6&9 jaar).
Opgegroeid in Haarlem en daar met veel plezier gewerkt en gewoond. Maar uiteindelijk de behoefte gekregen aan een wat rustigere omgeving.
Mijn passie voor auto’s is begonnen op mijn 19e toen ik mijn rijbewijs haalde. Mijn eerste auto was een witte 205 GTI 1.6. Daarna een antraciet grijze 205 GTI 1.9 toen nog zonder kat, 130pk. Verlaagd, veerbrugpoot en een open luchtfilter. Man wat reden die lekker. Net een kart.
Verder nog een Golf 3 VR6 gehad, voor het heerlijke geluid van die motor.

Vervolgens is het een paar jaar stil geweest omdat ik er geen budget voor had. En rond heb gereden in de Ford Ka van moeders.
Toen er weer wat financiële ruimte was ben ik begonnen aan BMW. Gestart met een e36 320i Touring. Geheel standaard gekocht en zelf aangepast.

Daarna nog een 523i Touring en een 530i Touring gehad.

Doordat we verhuisd zijn maken we nu veel meer kilometers, woon-werk-school verkeer. Waardoor we helaas afscheid hebben moeten nemen van de heerlijk rijdende 6 in lijn, 231pk achterwiel aangedreven Touring.
Ingeruild voor twee kleinere auto’s. Een Skoda Citigo voor het zuinig rijden die heeft mijn vrouw uitgekozen. En ik heb voor mijzelf een Clubman Cooper S, chocolate brown gekozen. Wat een heerlijke auto om in te rijden.

Ik zie er naar uit om een keer een meeting of een toertocht bij te wonen.
Met vriendelijke groet,
Widodo
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk