Mijn naam is Dimitri, woonachtig in Breda. Sinds deze week de eigenaar van een Mini.
Na een uitgebreide zoektocht voor een waardige snelwegauto voor mijn vriendin zijn we uitgekomen bij een Mini Coupé. De Coupé won het qua uitstraling van een Clio RS en de Scirocco.. Ik wilde eigenlijk in de andere twee nog een proefritje maken maar na een proefritje in de Mini was ik al verkocht, wat een heerlijk autootje om te hoeken! In deze uitvoering niet echt snel, maar de wegligging is top!
Een van de voorwaarden die ik aan de auto stelde was een uitgebreid 'clubleven' er om heen: Gezien de omvang van dit forum is dat volgens mij wel gelukt. Jullie zullen mij zeker nog wel eens zien op het forum of bij een meeting of sleuteldag.
Dan over de auto: Coupe Cooper, Xenon, Lederen stoelen en -nog- angstvallig standaard. Op de korte termijn wil ik de auto grotendeels dechromen en voorzien van zwarte velgen. Verder heb ik e.e.a. gelezen over het toevoegen van de sportknop, dat klonk ook wel interessant mits dat wat toevoegt bij een Cooper.