Ik ben Marjolein, 33 jaar en nu een trotse eigenaar van mijn allereerste Mini!

Het is een Mini Cooper Clubman (Chili) uit 2010. Ik heb 'm gisteren mogen ophalen en kan niet wachten om de auto beter te leren kennen. Van jongs af aan heb ik altijd al een Mini gewild, maar toen ik net begon met werken (en autorijden) zat dat er prijstechnisch niet in.
Ik kom van Renault af - Mijn auto's hiervoor waren nieuwe Twingo's (2011, 2013) en mijn laatste (dus ingeruild voor de Mini) een Renault Megane Estate dci (2012), dus het is wel even wat anders nu!
Ik wilde graag een kleinere auto en vond de Clubman van tot 2015 een mooi formaat. Het gekke deurtje vind ik top (ik hoef tenslotte geen gezin te vervoeren) en ik ben helemaal verliefd geworden op de kleurencombinatie van deze Clubman, met name het interieur.
Nadeel van deze auto is wel dat het maar een Mini CD / Radio Wave systeem heeft in de auto (geen Mini boost...). Ik ben een beller en luister altijd graag naar muziek via Spotify dus zie hier nog een uitdaging in (ik heb al veel gelezen over alle beperkingen...).
Ondanks deze kennis ben ik toch voor dit pareltje gevallen en gisteren (na de bekendmaking van de naam van de nieuwe royal baby) is de Clubman omgedoopt tot Archie; Archie Cooper! (ik heb een tic dat ik al mijn auto's een naam geef).
Ik hoop nog veel te leren over de Mini's hier op het forum!
Groetjes,
Marjolein