Na ongeveer anderhalf jaar zo nu en dan meegelezen te hebben toch maar een account aangemaakt om mezelf even voor te stellen.
Ik ben Jasper, uit 1984 en sinds ongeveer anderhalf jaar in bezit van een Mini R53 JCW uit 2003. De bedoeling van die auto was eigenlijk om er zo nu en dan eens mee naar trackday's te gaan maar tot op heden is ook dat er niet van gekomen. Druk, druk, werk, kids en andere hobby's.
Na een tijdje overwogen te hebben de Mini te verkopen en een andere fun auto te kopen (Naast onze twee familie busjes Model X (2018) en Espace (2017)) toch besloten dat iets nieuwers niet per definitie ook leuker is.
Ik zal de auto even voorstellen in een ander topic. Omdat ze nog even blijft ga ik er toch maar wat aan verknutselen, waarbij ik vast en zeker tips kan gebruiken.
Groet Jasper
Even voorstellen
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Re: Even voorstellen
Van harte welkom Jasper,
genoeg informatie hier te vinden en ideeën op te doen wat andere leden aan hun MINI veranderd hebben.
Voor MINI onderdelen kun je in de verkoop topics terecht of meld je aan bij 1 van de vele MINI Facebook groepen waar leuke mods/2de hands parts te koop zijn.
Mocht je op zoek zijn naar leuke onderdelen voor je R53 dan kun je terecht bij Davy van Gear53 (FB), Ronald van MINIparts24.nl of Roy van Autospenkelink maar waarschijnlijk heb je met het meeleven die namen/adresjes al voorbij zien komen.
Mocht je bepaalde info hier niet kunnen vinden dan is dit nog een leuke site om schema's etc voor je R53: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/r53-cooper-s-hat/
Mvg. Milco
genoeg informatie hier te vinden en ideeën op te doen wat andere leden aan hun MINI veranderd hebben.
Voor MINI onderdelen kun je in de verkoop topics terecht of meld je aan bij 1 van de vele MINI Facebook groepen waar leuke mods/2de hands parts te koop zijn.
Mocht je op zoek zijn naar leuke onderdelen voor je R53 dan kun je terecht bij Davy van Gear53 (FB), Ronald van MINIparts24.nl of Roy van Autospenkelink maar waarschijnlijk heb je met het meeleven die namen/adresjes al voorbij zien komen.
Mocht je bepaalde info hier niet kunnen vinden dan is dit nog een leuke site om schema's etc voor je R53: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/r53-cooper-s-hat/
Mvg. Milco
Onze sponsors