Helemaal nieuw in het Mini wereldje meld ik me hier. Hoewel echt nieuw ook weer niet, opgegroeid in een classic Mini 850 en later een 1000 van mijn moeder.
Ben van 1969, ondernemer, getrouwd, 2 kids en een hond.
Vanaf ik het me kan herinneren gek van auto's, na het behalen van mijn rijbewijs begonnen in een Datsun Stanza, daarna een Renault Clio.
Deze deelde ik met mijn moeder. Mijn 1e eigen auto was een supergave Renault 5 GT Turbo het begin van een rijtje Renaults.
Na de GTT kwam er een Clio 1.8, een Megane Coupe en een Megane 2.
De Megane Coupe was het begin van een hele leuke tijd, ik experimenteerde wat met websites maken en bouwde een website wat de start bleek te zijn de Renault Mégane Club.
Na de Mégane kwam er een Nissan Qashqai (ook deze auto was het begin van een flink uit de hand gelopen auto communitie, www.qashqai-passion.nl)
Daarna is het Volvo tijdperk begonnen, de 1e was een XC60 D5, daarna een V60 D6 PIH en sinds ruim 3 jaar rij ik in een XC90 T8 die in april zal worden vervangen door een V60 T6.
Naast deze auto's zijn er ook nog 2 fun wagens geweest, de 1e was een 5 GT Turbo Cabrio. Deze heb ik niet lang gehad, zat toch meer werk aan dan dat ik aankon. En later kwam een superleuke VW Golf 1 Cabrio om de hoek kijken.
De reden waarom ik hier ben is dat er waarschijnlijk weer een leuke auto op de oprit mag komen.
Mijn liefde voor auto's combineer ik graag met mijn liefde voor fotografie, meer hierover kun je vinden op mijn website http://www.carpixz.nl

En medio April verwacht ik een Volvo V60 T6, uiterlijk zal deze gelijk zijn als deze T5 waar ik in proefgereden heb.