Even voorstellen
- Dejonghski
- Nieuw Lid
Bericht
Mijn naam is Willem!
Mijn vrouw rijd sinds een jaar of 2 een mini R56 uit 2008 (1.4i) off white.
Ze is altijd al verliefd geweest op mini en heeft nu dus eindelijk haar droomauto sinds 2017.
We hebben weinig problemen gehad met de auto en het bevalt haar verder prima, het is verbazingwekkend hoe goed zo’n ding op de weg ligt.
Zelf rijd ik al jaren BMW (nu een 523i E60) en mijn vrouw komt van een Seat Ibiza van 2003.
Ivm een hond gaan wij over naar een R55 zodat die makkelijk mee kan in de kofferbak. Hier heb ik toch een aantal vragen over en die zal ik stellen in dd juiste categorie.
Goedemorgen!
Even voorstellen
Mijn naam is Willem!
Mijn vrouw rijd sinds een jaar of 2 een mini R56 uit 2008 (1.4i) off white.
Ze is altijd al verliefd geweest op mini en heeft nu dus eindelijk haar droomauto sinds 2017.
We hebben weinig problemen gehad met de auto en het bevalt haar verder prima, het is verbazingwekkend hoe goed zo’n ding op de weg ligt.
Zelf rijd ik al jaren BMW (nu een 523i E60) en mijn vrouw komt van een Seat Ibiza van 2003.
Ivm een hond gaan wij over naar een R55 zodat die makkelijk mee kan in de kofferbak. Hier heb ik toch een aantal vragen over en die zal ik stellen in dd juiste categorie.
- niekcarfreak
- NMC Moderator
Bericht
Re: Even voorstellen
Van harte welkom Willem 
Leuke Cooper hebben jullie.
Ben benieuwd naar de Clubman die jullie kiezen.

Leuke Cooper hebben jullie.
Ben benieuwd naar de Clubman die jullie kiezen.
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Re: Even voorstellen
Van harte welkom Willem op het NewMINIclub forum.
Een R55 Clubman is een fantastische auto, ik rijd nu ook 1,5 jaar een Cooper Clubman Hampton en inderdaad een fijne auto
als je een hond hebt, genoeg ruimte
Succes met de zoektocht
Gr. Milco
Een R55 Clubman is een fantastische auto, ik rijd nu ook 1,5 jaar een Cooper Clubman Hampton en inderdaad een fijne auto
als je een hond hebt, genoeg ruimte

Succes met de zoektocht
Gr. Milco
Onze sponsors