Een foto inplakken is heel simpel, kies bovenin "AFBEELDING UPLOADEN", selecteer je bestand en kies dan verstuur. Je krijgt een window met 4 links, kopieer die met de IMG en plak die link in je bericht/topic en nadat je je antwoord/topic hebt verstuurt verschijnt je foto.
Neil even geprobeerd of het inplakken lukt maar kan gewoon. Ik begreep niet dat jij het niet voor elkaar kreeg dus heb ik even met mijn gebruiker account ingelogd en wat blijkt, daar staat de mogelijkheid AFBEELDING UPLOADEN niet zichtbaar. Nu is het kwartje gevallen waarom jij het niet voor elkaar kreeg en hem alleen kon inplakken middels voor de optie bijlage te kiezen. Ik heb het probleem bij onze programmeur neergelegd die het gaat oplossen. Hiernaast kort er binnenkort een update dat het inplakken van foto's vergelijkbaar gaat worden als bij Facebook.
Komt goed, wordt aan gewerkt. Je ziet dan bovenin op de banner naast de link van Ekris Webshop een optie AFBEELDING UPLOADEN.
het probleem om de foto in te plakken is hersteld, als je bovenin op de pagina kijkt staat er rechts naast de link van de EKRIS MINI WEBSHOP nu een icon met de tekst AFBEELDING UPLOADEN, deze kun je gebruiken om een foto in je bericht te plakken.