Toekomstige F56 rijder

Stel je hier even voor.
richardvdsv
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Toekomstige F56 rijder

26 jan 2020, 12:36

Hoi,

Mijn naam is Richard en ik ben op zoek naar een mooie F56 voor mijn vrouw. Ik rijd zelf een Ford Focus en de huidige auto an mijn vrouw is een Panda Twinair. Ik hoop hier alle info te vinden over de do's en don't, die ons zal behouden van een slechte aankoop.
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Nederland

Re: Toekomstige F56 rijder

26 jan 2020, 13:41

Van harte welkom Richard,

de F56/3de generatie zijn de eerste MINI's met een BMW motor. De problemen die vooral bij de 2de generatie MINI's de R-series waren was de PSA motor, daar waren problemen met de ketting (oprekken) en lusten sommige blokken wel wat olie. Wat ik zo voorbij zie komen zijn de 3de generatie MINI's vele malen beter en waren er aan het begin wat kinder klachten die je eigenlijk bij elke introductie van een nieuwe auto tegenkomt.

Om een beeld te krijgen moet je maar eens in de 3de generatie topics rondsnuffelen: viewforum.php?f=112

De 3de generatie is nu al weer een aantal jaren op de markt en er is op de 2de hands markt voldoende aanbod. Ekris heeft heel veel staan maar check ook www.gaspedaal.nl, dan heb je nagenoeg alle MINI's die in NEDERLAND te koop staan (uitgezonderd de dealers)

Succes,

Milco
richardvdsv
Nieuw Lid
Nieuw Lid

04 mar 2020, 22:17

Super bedankt. De mini staat inmiddels voor de deur en mijn vrouw is er donders blij mee. Ik overigens ook want het is weer een leuk projectje voor allerlei aanpassingen. Te beginnen met de installatie van originele pdc en een paar leuke velgen.

Afbeelding

johnnybt
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

05 mar 2020, 08:07

en welke is het geworden? heb je foto's ? :)
Mini F57 JCW trim

Terug naar “Who are U?”