Hallo Allemaal,
Mijn naam is Rick van Oudgaarden en ik woon in de prachtige bollenstreek van Nederland.
Sinds een week ben ik tevens de trotse eigenaar van een Mini Cooper S (R53) uit 2003. Een Jet Black S Chili wel te verstaan, met de naam BART.
Ik was eerlijk gezegd niet bewust op zoek naar een Mini Cooper. Toen deze auto op mijn pad kwam en ik de eerste meters hiermee maakte, was ik direct verkocht.
De vorige eigenaar heeft wat dingen laten liggen in het onderhoud van de wagen, voornamelijk in het exterieur.
Zodoende zie ik dit als mijn eerste projectwagen, waar ik hoop de komende tijd veel van te kunnen leren. Tot nu toe heb ik namelijk twee linker handen als het om klussen gaat.
Daarnaast ging gelijk mijn autohart sneller kloppen door jullie eigen projectwagens en heb ik besloten om zelf ook het één en ander te gaan aanpassen in de toekomst!
Hoi! Even voorstellen!
- niekcarfreak
- NMC Moderator
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Re: Hoi! Even voorstellen!
Van harte welkom Rick op het NewMINIclub forum.,
ik zie dat het inloggen/registreren gelukt is. Mooie R53, veel (rij)plezier met je aanwinst en met het aanpassen van "BART".
Gr. Milco
ik zie dat het inloggen/registreren gelukt is. Mooie R53, veel (rij)plezier met je aanwinst en met het aanpassen van "BART".
Gr. Milco
Onze sponsors