Ik wil me graag even voorstellen hier voor dat ik met eventuele vragen kom

Sinds kort is mijn vriendin eigenaar van onderstaande mini R56 1.6 uit 2010 met jawel 40.000km NAP, Dealer onderhouden bij BMW Renova in Breda, iedere 10.000km olie beurtjes gehad in plaats van iedere 15.000. de auto heeft nog geen steenslagje op de voorkant zitten.
Dit keer dus wel een echt boodschappen karretje geweest van oudere mensen welke het dorp/ stad niet uit zijn geweest.
dat blijkt mede uit de banden die er onder zitten/zaten, deze kwamen uit het jaar dat de auto is afgeleverd en hadden nog steeds ruim profiel!
oftewel deze mini is nog nooit heel hard de bocht om gegaan, ze vertonen nog geen verdroging maar na 10 jaar is het wel tijd voor vers rubber althans zo denk ik er over en ik denk de meeste hier.
Ohja en alle kleine stoeprand schades moet ik nog even weer netjes zwart lakken.
Auto goed bekeken, geen lekkages geen trillinkjes geen rare geluidjes. koppeling nieuw schakelen en bak ook nieuw.
Kortom niks op aan te merken en gekocht.
Ben momenteel vooral op zoek hier naar een grote beurt en de juiste spullen die daar bij horen voor dit type.
ohja en iemand die zo weet of je hier de comfort knipperlicht functie op aan kan zetten? (in plaats van nu 1 keer naar 3 keer)
Voor de mensen die het willen weten, zelf rij ik een VW Polo 2.0 tfsi GTI uit 2019
Gr Jurgen