Gerjov stelt zich voor

Stel je hier even voor.
Gerjov
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Gerjov stelt zich voor

03 mei 2020, 12:31

Hallo!
Ik ben dus Gerjov, in het normaal leven Gerjo genoemd.. Woon in Lelystad en sinds d3cember samen met mijn vriendin.
Sinds 30 April eigenaar van een Mini Cooper r50 parklane uit 2006 met de kleur Royal Grey..

Ik wil een aantal mods op de mini hebben , namelijk de comfort knipperlicht en een Bluetooth adapter voor de radio.. tevens wil ik uiteindelijk de originele 16" velgen vervangen door OEM 17" worst velgen..

Thanks!
Gr
Gerjov/gerjo
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Nederland

Re: Gerjov stelt zich voor

03 mei 2020, 13:15

Gerjo,

van harte welkom op het NewMINIclub forum. Voor de comfort knipperlicht module kun je Martin of Kevin benaderen. Op dit forum staat hier een rubriek over met bestel gegevens. Ook voor een bluetooth module zijn meerdere topics gemaakt dus even de zoekfunctie gebruiken.

Velgen worden ook nogal eens aangeboden bij Velgen en banden rubriek maar kijk hiervoor vooral ook op de MINI FaceBook groepen zoals MINI Cooper & Onderdelen of MIN cars & parts sale/trade.

Veel (rij)plezier met je MINI en hier op het forum. Mocht je vragen hebben stel ze in de betreffende rubriek.

Mvg. Milco
Gerjov
Nieuw Lid
Nieuw Lid

03 mei 2020, 21:47

Schroefie schreef:
03 mei 2020, 13:15
Gerjo,

van harte welkom op het NewMINIclub forum. Voor de comfort knipperlicht module kun je Martin of Kevin benaderen. Op dit forum staat hier een rubriek over met bestel gegevens. Ook voor een bluetooth module zijn meerdere topics gemaakt dus even de zoekfunctie gebruiken.

Velgen worden ook nogal eens aangeboden bij Velgen en banden rubriek maar kijk hiervoor vooral ook op de MINI FaceBook groepen zoals MINI Cooper & Onderdelen of MIN cars & parts sale/trade.

Veel (rij)plezier met je MINI en hier op het forum. Mocht je vragen hebben stel ze in de betreffende rubriek.

Mvg. Milco
Thnx Milco! Ik had kevin op FB al een bericht gestuurd, maar tot op heden nog geen reactie... yess ze staan in mijn favorieten, de artikelen daarover..
Thnx ! Ik ga ze in de gaten houden. Ga ik doen!
Gr. Gerjo
Buur
Mod virus alert!
Mod virus alert!

04 mei 2020, 10:25

Leuke uitvoering van Mini! Ga je zeker plezier van hebben!
Wat voor kleur worst velgen zoek je?
Gerjov
Nieuw Lid
Nieuw Lid

04 mei 2020, 22:16

Dank jullie!!

Als ik weer wat geld heb bestel ik meteen de comfort module en kijk ik voor de Bluetooth adapter...

Dit is mijn Mini
IMG_20200430_221629_471.jpg
Wat mij vanavond opviel, in de schemer is hij olijfgroen achtig.. erg gaaf...
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:

04 mei 2020, 23:21

Mooie kleur idd. Als ik het goed heb alleen op de parklane modellen geleverd.

Veel plezierige kilometers
Afbeelding

Terug naar “Who are U?”