Ik heb me zojuist bij dit forum aangemeld en zal me dus even voorstellen. Mijn naam is Jeroen, ik heb in december 2003 een gloedjenieuwe MINI samengesteld, in februari 2004 was 'ie klaar. Een R50 pre-facelift dus. In 2007 heb ik hem weg moeten doen, sindsdien ben ik geen MINI-rijder meer, helaas. Ik was eens benieuwd of de auto hier bekend is. Gewoon, uit interesse. Ik zag wel een locatiekaart, maar daar moest je voor inloggen, dus dan toch maar een account aangemaakt.
Gegevens van de MINI: kenteken 12-NT-XK, Cooper Pepper, British Racing Green, aluminium dashpanelen, sportstoelen, wit dak, spiegels en wielen, visibility pack, olietemperatuur- en boordspanningmeters onderin de console. Ik kocht hem in 2004 bij de dealer in Goes, verkocht hem in 2007 aan Auto Brouwer in Tilburg en zag hem in 2011 twee keer te koop (in februari en augustus) bij Autobedrijf Schloesser in Hoensbroek. Volgens de RDW-gegevens rijdt de auto nog (geldige APK en verzekerd) en is hij op 19 mei 2015 voor het laatst van eigenaar gewisseld.
Pics:

Is de auto bekend hier? Zou graag eens zien hoe het met 'mijn' MINI gaat eigenlijk.
Groeten!
Jeroen