Hoi allemaal,
Ik had me vorig jaar al eens geregistreerd maar was toen nog niet in het bezit van een Mini... maar nu wel.
Ik heb sinds een week een Mini Clubman One 50th edition uit 2009, nummer 094 van 350 gemaakt.
Maar 155.000 op de teller dus daar kan ik nog wel even mee vooruit.
Ben al druk aan het kijken hoe ik hem nog mooier kan maken en updaten.
Met name de radio heb ik wel op moeten inleveren want ik speelde alles af van USB-stick op mijn vorige auto met een Android radio. Dashboard uitbouwen vond ik nooit echt een probleem, op een gegeven moment weet je het wel maar met de Mini wordt dat nog wel een uitdaging want dat is ietsje ingewikkelder had ik al gelezen.
Al met al hoop ik hier veel kennis op te doen want een beetje sleutelen vind ik helemaal niet erg, zeker niet als het voor een goed doel is
Ik zal eens kijken of ik snel wat foto's kan plaatsen.
Groetjes,
Martin
"old" member, "new" mini
- niekcarfreak
- NMC Moderator
- BadBert
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Re: "old" member, "new" mini
welkom en geniet van de mini!!!
Mini rijder, cabrio rijder, motor rijder.... tjah, wat niet eigenlijk?
-= Onze Mini Cooper-S Cabrio (R52) =-
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Gefeliciteerd met de mini.
Er zijn wellicht ook andere oplossingen voor de radio. Ik ben niet zo bekend met de clubman. Maar wellicht kan je Google eens vragen.
Er zin verschillende systemen zoals grom, dension en dergelijke. Wellicht kan je daar mee verder en hoef je niet het hele dashboard uit elkaar te halen.
Succes
Er zijn wellicht ook andere oplossingen voor de radio. Ik ben niet zo bekend met de clubman. Maar wellicht kan je Google eens vragen.
Er zin verschillende systemen zoals grom, dension en dergelijke. Wellicht kan je daar mee verder en hoef je niet het hele dashboard uit elkaar te halen.
Succes
- BadBert
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Volgens de site van dension heb je alleen voor de boost radio een unit:
https://www.dension.com/compatibility-s ... rrer=%252F
weet dus niet of dat kan in jouw Mini.
Anders zou je er over kunnen denken een after market unit te installeren....
wellicht zijn er andere fabrikanten die wel iets maken hoor!
https://www.dension.com/compatibility-s ... rrer=%252F
weet dus niet of dat kan in jouw Mini.
Anders zou je er over kunnen denken een after market unit te installeren....
wellicht zijn er andere fabrikanten die wel iets maken hoor!
Mini rijder, cabrio rijder, motor rijder.... tjah, wat niet eigenlijk?
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Hoi Martin,
welkom en mooie Clubman . Ik lees dat je op zoek bent naar hoe je het dashboard uitbouwt om bij de radio te komen. Check de DIY (Do It Yourself) van Cannucia (Rianne), die laat middels foto's zien hoe je alles los haalt:
viewtopic.php?f=54&t=28981
Succes,
Milco
welkom en mooie Clubman . Ik lees dat je op zoek bent naar hoe je het dashboard uitbouwt om bij de radio te komen. Check de DIY (Do It Yourself) van Cannucia (Rianne), die laat middels foto's zien hoe je alles los haalt:
viewtopic.php?f=54&t=28981
Succes,
Milco
- Martin_clubm@n
- Nieuw Lid
Bericht
Bedankt voor de tips, dat geeft mij weer even wat dingen om uit te zoeken En ik had inmiddels de DIY gevonden voor het uitbouwen van het dash, knap stukje werk!
Onze sponsors