Hoi, hoi,
Mijn naam is Mark, enigszins ervaren met mini's. Dat wil zeggen ik ben in 19ooit begonnen om van twee classic mini's één te maken. En dat is nog gelukt ook. Sindsdien enkele classic mini's verder heb ik nu nog een classic mini uit 1984 en een Cooper SPi uit 1992.
Sinds enkele jaren toch ook maar eens een New Mini aangeschaft. Een Cooper Cabrio uit 2005. We zijn voornemens om die op korte termijn te vervangen voor weer een cabrio, maar dan een automaat.
Ik doe graag zelf het onderhoud aan de auto's, dus ik zal mogelijk wat vragen in dit forum gaan stellen over reparaties.
Grt, Mark.
Voorstellen
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Re: Voorstellen
Welkom Mark,
mooi dat je het onderhoud zelf (kan) doen, zou dat ook graag willen maar niet de ruimte cq geen garage/box tot de beschikking.
Goed bezig en als je vragen hebt dan lezen we het wel en hopelijk kunnen we je dan verder helpen.
Mvg. Milco
mooi dat je het onderhoud zelf (kan) doen, zou dat ook graag willen maar niet de ruimte cq geen garage/box tot de beschikking.
Goed bezig en als je vragen hebt dan lezen we het wel en hopelijk kunnen we je dan verder helpen.
Mvg. Milco
Onze sponsors