Mijn naam is Peter Vos en ik ben sinds gisteren in bezit van een Mini Clubman S Hampton uit 2011!
Ontzettend leuke fijne auto!
Im loop alleen meteen al tegen een probleempje aan....de telefoon kan ik met geen mogelijkheid gekoppeld krijgen
Ok zal het daarvoor bijhorende forum hoofdstuk eens opzoeken...
Groet Peter
Voorstellen!
- niekcarfreak
- NMC Moderator
Bericht
Re: Voorstellen!
Hartelijk welkom Peter en gefeliciteerd met je mooie Clubman
Wens je veel rijplezier
Ik heb een 2e Generatie New Mini gehad maar is te lang geleden om nog precies te weten hoe het koppelen van mijn gsm moest.
Ik heb wel het instructieboekje nodig gehad voorzover ik me herinner.
Succes!
Wens je veel rijplezier
Ik heb een 2e Generatie New Mini gehad maar is te lang geleden om nog precies te weten hoe het koppelen van mijn gsm moest.
Ik heb wel het instructieboekje nodig gehad voorzover ik me herinner.
Succes!
- VosClubman
- Nieuw Lid
Bericht
Inmiddels weet ik perfect hoe de menustructuur werkt, maar het scherm blijft hangen op "wachten" zodra ik het telefoon icoontje aanklik..
Al een reset manier gezocht....maar niet gevonden...
Al een reset manier gezocht....maar niet gevonden...
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Van harte welkom Peter,
hele mooie uitvoering, ik heb ook een R55 Hampton maar dan de Cooper omdat ik een trekhaak nodig had. De trekhaak optie is alleen beschikbaar geweest in de 2007/2008 modellen van de R55 Cooper S vandaar dat ik uit kwam bij een Cooper.
Wel hele mooie complete uitvoeringen
Gr. Milco
hele mooie uitvoering, ik heb ook een R55 Hampton maar dan de Cooper omdat ik een trekhaak nodig had. De trekhaak optie is alleen beschikbaar geweest in de 2007/2008 modellen van de R55 Cooper S vandaar dat ik uit kwam bij een Cooper.
Wel hele mooie complete uitvoeringen
Gr. Milco
Onze sponsors