Mijn naam is Johan, 64 jaar uit Alkmaar.
Afgelopen week een Mini Cooper R50 gekocht die in de eerste week van januari word afgeleverd met nieuwe APK.
Heb altijd al de hoop gehad een dergelijke Mini te bezitten.
Er zijn een paar kleine dingen die ik er aan wil doen zoals een andere bestuurdersstoel.
De bekleding is netjes maar de "wang" van de zitting lijkt wat ingezakt.
Daarnaast in mei als het vakantiegeld weer binnen is een paar andere velgen en banden, liefst 17" met 205 breed.
Een paar ronde mistlampen en een echt goede poets/polijstbeurt zou hem goed doen.
Even een voorstelrondje
- JohanK
- Leerling Mini lid
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Even een voorstelrondje
Welkom en heel veel plezier met de MINI. Dat gaat vast lukken na zoveel jaren wachten.
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Van harte welkom Johan op het NewMINIclub forum en veel (rij)plezier voor straks met de nieuwe aanwinst.
Gr. Milco
Gr. Milco
- JohanK
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik zou graag een album aanmaken maar zie daar nergens een link.
Kan iemand mij hiertoe helpen?
Kan iemand mij hiertoe helpen?
Wie goed doet, goed ontmoet.
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Welkom op het forum, en uiteraard mooie en leuke kilometers gewenst met de MINI. 
Voor een album: als je rechtsboven op de website op je naam klikt, dan kun je daar Gebruikerspaneel kiezen. En daarin zit een tabblad voor Galerij, en kun je albums maken en foto's toevoegen.

Voor een album: als je rechtsboven op de website op je naam klikt, dan kun je daar Gebruikerspaneel kiezen. En daarin zit een tabblad voor Galerij, en kun je albums maken en foto's toevoegen.
Onze sponsors