Even Voorstellen

Stel je hier even voor.
dcimrlsd
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Nederland

Even Voorstellen

11 jul 2025, 16:00

Goedendag,

Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Pascal, gebruikersnaam is nog een overblijfsel van de tijd dat ik deel uitmaakte van de VW beweging. Na 25+ jaar VAG producten te hebben gereden heb ik in Mei een Mini R55 Cooper S gekocht.

Tot nu toe is het rijden super goed bevallen, er moeten wel wat dingen nog gebeuren. Eerste wat aangepakt is was de distributie ketting, noodzakelijk. Verder nu nog, olie lekkage uit kleppendeksel pakking, dit komt op de turbo en dat geeft af en toe een pufje rook uit deopening in de motorkap. Sierlijsten van de barndoors en piece de resistance het grote rubber van de clubman door.

Auto is verlaagd, staat op OZ wielen en heb een teller en headunit swap gedaan. Auto is origineel toegelaten in de USA, heb de originele papieren nog, dus hij is al op verschillende plaatsen geweest.

Op het program na het technische gedeelte? Luchthapper in carbon of zwart, grille en koplamp lijsten zwart en xenon vervangen door LED de koplampen hebben issues dus moeten sowieso worden vervangen.
20250502_194855(1).jpg
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Nederland

Re: Even Voorstellen

11 jul 2025, 20:16

Welkom "Pascal",

een mooie basis om hem nu naar eigen smaak te modden en uniek te maken.

Veel (rij)plezier met de nieuwe aanwinst en hier op het forum,

Mvg. Milco

Terug naar “Who are U?”