Binnenkort maar ff in het echt bewonderen!
Daar heb ik ook weer zin in, misschien binnenkort maar eens een oude route rijden?peerxd schreef:lijkt mij een goed plan, staat er nog een mini rit op de planning?
Die route vanaf Hengelo die Tim vorig jaar had uitgezet was ook top! Niet zo lang, maar lang genoeg om ff lekker te sturen. Volgens mij was jij daar ook bij toch?peerxd schreef:Bad Bentheim maar dan wel de juiste route?Haha, of vlakbij de Lemelerberg, dat was ook een leuk stukje.
Ah ok, nevermind. Het was in ieder geval een leuke routepeerxd schreef:Ah die, ja dat bedoelde ik bij Lemelerberg, dat is daar vlakbij als ik mij niet vergis
Ik denk ergens in juli of augustus dat ik wel weer een ritje plan. Ik heb ook de route van een jaar eerder nog wel liggen, die hebben jij en ward ook niet gereden volgens mij!peerxd schreef:lijkt mij een goed plan, staat er nog een mini rit op de planning?
Leuk vorig jaar was het erg gezellig! Die van twee jaar geleden heb ik in ieder geval niet gereden. Zou je die willen mailen?, dan kan ik die binnenkort eens rijdenTimini schreef:Ik denk ergens in juli of augustus dat ik wel weer een ritje plan. Ik heb ook de route van een jaar eerder nog wel liggen, die hebben jij en ward ook niet gereden volgens mij!peerxd schreef:lijkt mij een goed plan, staat er nog een mini rit op de planning?
Onze sponsors