Mini clubman JCW 2009
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht 
vrijdag de 12e krijg ze een buurt, zal het gelijk vragen wat deze spoiler daar kost....
bij de weg, hebben die Pirelli Zero belabberd grip bij nat weg dek? of ligt het aan mij
wielspin in 2e en 3e versnelling op recht nat wegdek.....
wat is het minimale wiel diameter wat onder een JCW past.. 17" (inch)
ga toch opzoek naar een setje winterbanden... denk dat 18" winterbanden best prijzig is..
Re: Mini clubman JCW 2009
oke, Pb je wel als het zo ver isspeedy schreef:anders krijg ik hem wel voor het geld

vrijdag de 12e krijg ze een buurt, zal het gelijk vragen wat deze spoiler daar kost....
bij de weg, hebben die Pirelli Zero belabberd grip bij nat weg dek? of ligt het aan mij

wielspin in 2e en 3e versnelling op recht nat wegdek.....
wat is het minimale wiel diameter wat onder een JCW past.. 17" (inch)

ga toch opzoek naar een setje winterbanden... denk dat 18" winterbanden best prijzig is..
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Mini clubman JCW 2009
ik heb ook wel die Pirelli gehad maar idd niet echt best op nat wegdek maar de band die het beste presteert op droog en nat moet ik nog ontdekken :-)
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
18 inch velg heb ik wel voor je jaco:p haha
Zonder gein beste maat voor de winter is 15 of 16
Belangrijkste voor jou is je et waarde i.v.m je klauwen!
- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
dus welke ET moet ik hebben bij 17"velgen?? die past om me JCW remtangen heen...Cheek-O schreef:18 inch velg heb ik wel voor je jaco:p haha
Laatst gewijzigd door jacobaco op 08 dec 2014, 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
uit de oude doos.. oktober 2013.... me andere oude liefde... kon hem toen niet inruilen hier 

kijken of hier kenners zitten

- ajede
- Volledig MINI minded!
- jacobaco
- Mod virus alert!
- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
is dit wat... of ben je er niet met alleen maar montage..
http://www.minispeed.nl/product.php?id= ... 34&model=2
wil en wat sportievere brom... maar wel de JCW uitlaat behouden... zou K&N luchtfilter wat uitmaken?
wil en wat sportievere brom... maar wel de JCW uitlaat behouden... zou K&N luchtfilter wat uitmaken?
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zou ff bij Louis zijn topic kijken, die heeft dacht ik de oem Jcw demper icm Akra downpipe. Volgens mij heeft Louis niet de JCW middensectie eronder maar de S wat meer herrie maakt dan van de JCW. En hij heeft er zelfs 1 verkocht laatst... :-O

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Downpipe = minder restrictie dus meer volume (en vermogen) wel kans op brandende lampjes.
Midden demper oftewel silencer = ook een demper, dus volume
Einddemper zorgt voor de klank.
Wil je dus meer volume begin bij de downpipe, maar zou een 100cells niet overwegen, neem dan gelijk 0 cells.
Als er iemand voor mij een catless downpipe heeft wil ik wel overwegen de 200 cells milltek te verkopen
Filter doet iets, maar niet noemenswaardig. JCW demper is van zichzelf niet heel diep, wil je een diepere sound dan toch echt de eind demper vervangen.jacobaco schreef:is dit wat... of ben je er niet met alleen maar montage..
Downpipe = minder restrictie dus meer volume (en vermogen) wel kans op brandende lampjes.
Wil je dus meer volume begin bij de downpipe, maar zou een 100cells niet overwegen, neem dan gelijk 0 cells.
Als er iemand voor mij een catless downpipe heeft wil ik wel overwegen de 200 cells milltek te verkopen

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Een Clubman klinkt sowieso heel anders dan een R56/57/58/59 dik komt door de dempers.
Bart en Richard rijden nu met een clubman S en een d-cat...
Maar een akra (al dan niet incl delete-r) geeft hardere knallen en een rauwer geluid.
Maar een akra (al dan niet incl delete-r) geeft hardere knallen en een rauwer geluid.
- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
klinkt op zich wel lekker.. maar wil wat meer plofjes horen.. en power vooral
[BBvideo 650,395]http://vid634.photobucket.com/albums/uu ... wvnan7.mp4[/BBvideo]
wel gaaf zo brede mini

zo iets??
[BBvideo 650,395][/BBvideo]
dank voor de info...Wilcoos schreef:Filter doet iets, maar niet noemenswaardig. JCW demper is van zichzelf niet heel diep, wil je een diepere sound dan toch echt de eind demper vervangen.jacobaco schreef:is dit wat... of ben je er niet met alleen maar montage..
klinkt op zich wel lekker.. maar wil wat meer plofjes horen.. en power vooral

[BBvideo 650,395]http://vid634.photobucket.com/albums/uu ... wvnan7.mp4[/BBvideo]
wel gaaf zo brede mini

wil ik wel horenlouisvdd76 schreef:Een Clubman klinkt sowieso heel anders dan een R56/57/58/59 dik komt door de dempers.

zo iets??
[BBvideo 650,395][/BBvideo]
Laatst gewijzigd door jacobaco op 08 dec 2014, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
veel carbon delen, en zwarte delen als bv koplampen en voetsteunen
hyperpro voor en achter veren
Arrow Low titanium uitlaat, zwart.. met vlam
...
nou het is een Triumph speed triple 1050 uit 2008 met heel veel mod's er opjacobaco schreef:uit de oude doos.. oktober 2013.... me andere oude liefde... kon hem toen niet inruilen hier
veel carbon delen, en zwarte delen als bv koplampen en voetsteunen
hyperpro voor en achter veren
Arrow Low titanium uitlaat, zwart.. met vlam

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klinkt lekker die Clubbie, zou ik ook wel willen uit die van mij. Zal alleen niet echt mogelijk zijn met m'n Diesel..