natuurlijk past het 8-)
als het 4x100 is en et niet lager is als 35 dan loopt het ook nog vrij :-)
Johan's R56 FJCW Senna Edition
- Barracuda_82
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Mini (f)JCW
Het is 18" en 8J met een ET van 37. Denk dat het wel past. De vraag is alleen: vallen ze mooi 

- speedy
- NMC Legend
- Barracuda_82
- Mod virus alert!
- Bjornjacobs
- Mod virus alert!
- speedy
- NMC Legend
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
mooie maat 215/35 18

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Barracuda_82
- Mod virus alert!
Bericht
Ik denk dat ik voor 215/40/18 ga. Ik moet zeggen dat de rijhoogte zoals op die "witte" R56 wel erg mooi vind. Was dat goed te rijden?
Overigens heb ik vandaag na het sporten direct mijn overall aangetrokken om even een wiel te passen. En ze zijn een paar millimeter breder dan gedacht, maar met een tikkie camber en een schroefset moet dat wel goed komen. En als het totaalplaatje nu toch nét niet goed blijkt te zijn kan ik de velgen altijd wel een beetje af laten draaien.

Overigens heb ik vandaag na het sporten direct mijn overall aangetrokken om even een wiel te passen. En ze zijn een paar millimeter breder dan gedacht, maar met een tikkie camber en een schroefset moet dat wel goed komen. En als het totaalplaatje nu toch nét niet goed blijkt te zijn kan ik de velgen altijd wel een beetje af laten draaien.

- speedy
- NMC Legend
Bericht
rijden op die hoogte ging best maar toch wel onmogelijk om op sommige plekken te komen zonder alles te raken aan de onderkant.
Mijn hoogte van de coupe is super nu en geen enkel probleem.
Mijn hoogte van de coupe is super nu en geen enkel probleem.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Waarom zou je voor 215/40 gaan dan?
Is 225/35 geen idee? Dan heb je ook wat meer rubber, voor al je niet getrokken banden wilt.
Is 225/35 geen idee? Dan heb je ook wat meer rubber, voor al je niet getrokken banden wilt.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Barracuda_82
- Mod virus alert!
Bericht
Ik ben bang dat ze aan zullen gaan lopen met 225 breed.
Ik vind 215 nog goed wel mooi. Niet té getrokken. En met een íets hogere wang (daarom 215/40/18) ziet het ook al wat minder getrokken/plat uit. En natuurlijk een tikkie meer comfort, want dikkere band.
Ik vind 215 nog goed wel mooi. Niet té getrokken. En met een íets hogere wang (daarom 215/40/18) ziet het ook al wat minder getrokken/plat uit. En natuurlijk een tikkie meer comfort, want dikkere band.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bart rijdt met 225/45/17, dat past ook wel goed.
Klein beetje je wielkasten rollen aan de binnenkant. Kan je bij diezelfde Bart laten doen in Veghel
Dus alles goed in de buurt om te testen weer
Klein beetje je wielkasten rollen aan de binnenkant. Kan je bij diezelfde Bart laten doen in Veghel

Dus alles goed in de buurt om te testen weer

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- speedy
- NMC Legend
- Barracuda_82
- Mod virus alert!
Bericht
Haha komt goed
Ik moet eerst maar eens kijken welk merk/type band ik wil. Ik heb nu een voorkeur voor de Federal SS-595, maar ik wil niet zomaar wat kopen en een goede keuze maken. Bij de Impreza telde alleen de grip en nu zijn dingen als rolgeluid ook belangrijk.
Vanmorgen kwam ik een BMW tegen op de weg naar mijn werk die achter me al driftend van de rotonde af kwam en binnen no-time op mijn bumper zat. Daarna, op het tweebaans stuk mooi even achter elkaar aan geknald. Jammergenoeg was die BMW toch een stukje sneller dan ik... dan begint het meteen te kriebelen om toch wat aan de motor te doen, terwijl ik me voorgenomen had om die met rust te laten... "maar alleen een ECU aanpassing bij Beek... dat moet toch wel kunnen...", zo gaat het dan al in mijn hoofd... "Ik moet het toch niet afleggen tegen zo'n zware BMW... damn".

Vanmorgen kwam ik een BMW tegen op de weg naar mijn werk die achter me al driftend van de rotonde af kwam en binnen no-time op mijn bumper zat. Daarna, op het tweebaans stuk mooi even achter elkaar aan geknald. Jammergenoeg was die BMW toch een stukje sneller dan ik... dan begint het meteen te kriebelen om toch wat aan de motor te doen, terwijl ik me voorgenomen had om die met rust te laten... "maar alleen een ECU aanpassing bij Beek... dat moet toch wel kunnen...", zo gaat het dan al in mijn hoofd... "Ik moet het toch niet afleggen tegen zo'n zware BMW... damn".

- speedy
- NMC Legend
Bericht
zelfs met tuning moet je die gewoon voor laten gaan want dat ga je nooit redden en zeker niet met alleen een software aanpassing.
Onze sponsors