invasie der belgen

Stel je hier even voor.
grand_cru
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Roeselare
Berichten: 571
Lid geworden op: 08 nov 2005, 21:26

11 nov 2005, 23:27

Yellow_Dino schreef:Hey snans welkom hier.

Groetjes Wim

ps:Wat een geluk dat we de Jan niet horen zingen :mrgreen:

Anders zouden die Belgen wel heel stil worden
Bedankt voor het compliment "Mr. president Morties C? pilot for one day Wim".
Maareuuuuuuuuuuuh, twijfel jij soms aan mijn zangtalenten? :()

Pas maar op, of ik martel je tijdens de volgende meeting met mijn gezangen hoor! :X :X :X
Of toch beter wat extra gas uit de JCW uitlaat???

Jan
Afbeelding
Gebruikersavatar
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: antwerpen
Berichten: 1460
Lid geworden op: 09 nov 2005, 18:16

12 nov 2005, 08:53

krijg spontane herrinering aan INMM'05 waar we bij de rondrit achter een "classic-van" reden. deze heeft ons letterlijk vergast !!
jongens toch, wat kwam daar voor rook uit als ie gas gaf :shock:

tot zover "APK" keuring :D
Yellow_Dino
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Boechout
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 nov 2005, 18:03

12 nov 2005, 18:49

Laat die gas maar komen Jan.

Groetjes Wim
Afbeelding

And on the 7the day GOD created.......the MINI
conrad
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Zolder
Berichten: 46
Lid geworden op: 15 nov 2005, 23:00

15 nov 2005, 23:04

Ik ben conrad en ben in blijde verwachting van mijn MINI Cooper checkmate - space blue etc.

see you weldra in zolder
grand_cru
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Roeselare
Berichten: 571
Lid geworden op: 08 nov 2005, 21:26

15 nov 2005, 23:27

conrad schreef:Ik ben conrad en ben in blijde verwachting van mijn MINI Cooper checkmate - space blue etc.

see you weldra in zolder
Ziede keer hier z?, nog ne bekende Belg.
Welkom Conrad, en als 't zo verdergaat mag hier binnenkort nog een Belgische tolk of mod. aan't werk ook :lol:

Wanneer komt de checkmate er aan Conrad? Die laatste weken wachten zijn om te ontploffen h? :cry:

Jan
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

17 nov 2005, 19:13

Holla!

Die ging bijn stiekum aan mijnem neuske voorbji :oops:

Welkom Conrad! :D

Sterkte met wachten!
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
Yellow_Dino
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Boechout
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 nov 2005, 18:03

17 nov 2005, 19:24

Welkom Conrad op dit fantastisch leuke forum van onze noorderburen.

Groetjes Wim
Afbeelding

And on the 7the day GOD created.......the MINI
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

17 nov 2005, 20:01

welkom Conrad!

En we zullen aan je denken de komende periode. Wachten duurt lang maar het is het wachten zeker meer dan waard
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
conrad
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Zolder
Berichten: 46
Lid geworden op: 15 nov 2005, 23:00

17 nov 2005, 21:12

Hallo iedereen !


De Checkmate zou rond 6/12/05 arriveren doch ik wil hem pas in 2006 inschrijven.

Dus ofwel wacht ik tot nieuwjaar om hem te halen (maar zal ik dat geduld wel hebben ?) ofwel haal ik hem direkt en riskeer ik het om hem nog niet in te schrijven ! Of zouden er betere oplossingen bestaan ? Ik dacht de laatste weken van 2005 misschien met garageplaten te rijden - maar zullen ze dat in Hasselt doen bij Van Osch ?


Bye the way - heeft er iemand van jullie nen IPOD in zijnen MINI geinstalleerd ?
grand_cru
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Roeselare
Berichten: 571
Lid geworden op: 08 nov 2005, 21:26

17 nov 2005, 21:53

conrad schreef:Hallo iedereen !


De Checkmate zou rond 6/12/05 arriveren doch ik wil hem pas in 2006 inschrijven.

Dus ofwel wacht ik tot nieuwjaar om hem te halen (maar zal ik dat geduld wel hebben :oops: ?) ofwel haal ik hem direkt en riskeer :p ik het om hem nog niet in te schrijven ! Of zouden er betere oplossingen bestaan ? Ik dacht de laatste weken van 2005 misschien met garageplaten te rijden - maar zullen ze dat in Hasselt doen bij Van Osch ?
Heb dat een aantal jaar geleden ook zo gedaan, rondgereden en hem pas opnieuw inschrijven na nieuwjaar. Maar ik had al mijn platen van een vorige bak.
Anderzijds is het niet enkel de inschrijving die telt, maar blijft de bouwmaand en het modeljaar van de checkmate (2006) ook belangrijk voor herverkoop.
Moeilijke keuze, maar ik zou niet kunnen wachten >:( >:( >:(

conrad schreef:Bye the way - heeft er iemand van jullie nen IPOD in zijnen MINI geinstalleerd ?
Ik haat MP3, dus gene Ipod bij mij. Veel mensen investeren hopen geld in peperdure ICE in hun auto (Harman Kardon, etc.) en verkl*ten die dan door minderwaardige en plat gecompresste mp3's af te spelen. Ipod is verder een dure, geniale marketing truc van Apple. Wegens zijn schandalige prijs even goed te vervangen door bvb een PDA met flashkaart of een memory stick ...
Dat was mijn eigen mening natuurlijk en wat beroepsmisvorming als geluidstechnicus :?
Als je graag veel nummers wil hebben kun je ook een CDR maken met MP3's erop, want de Boost radio in de Mini kan CD's met MP3 erop afspelen :wink:

Grtz.

Jan
Afbeelding
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Zuiden
Berichten: 13434
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04
Nederland

18 nov 2005, 00:46

Hoi Conrad, welkom hier. Ik heb zo'n PDA aangesloten via de auxilary in, werkt perfect met navigatie inclusief flitspalenmelding en MP3's afspelen met een eigengemaakte MINI skin. Enigste wat je wint met een Ipod ten opzichte van zo'n PDA is bediening vanaf het stuur (volume werkt wel).

Was je ook op de Mini dag op Zolder dit jaar aangezien je zo dichtbij woont, of heb je daarna zelfs besloten er maar ??n te bestellen :)
conrad
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Zolder
Berichten: 46
Lid geworden op: 15 nov 2005, 23:00

18 nov 2005, 20:54

@ Berthil

Inderdaad ik was er ook bij in Zolder - daar werd ik echt gebeten door het MINI-virus; mijn zoon eveneens. Zo zijn we samen gaan zoeken achter alle info over de MINI. Nu ja, ik was al eind 2003 een garage binnengeweest om een cataloog en prijzen te halen; sinsdien had ik ook al het MINI-logo op mijnen nieuwen GSM staan. Toen vond ik dat nog een prijzig beestje - nu ook maar nen nieuwen VW Golf kost evenveel. En dan is nen MINI toch heel wat ORIGINELER.

Wat die IPOD betreft : ik heb er ??n gekocht omdat die tevens opgeladen wordt tijdens het gebruik in de wagen. Dit heb je denk ik niet met andere MP3 spelers ????
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Zuiden
Berichten: 13434
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04
Nederland

18 nov 2005, 21:08

Had ik het toch goed ingeschat dat je besmet bent geraakt op circuit Zolder :)

De PDA laadt ook op in zijn cradle in de auto. Maar als je al een iPod hebt heb je natuurlijk weinig keus. Heb je ook al de BMW adapter laten installeren? Je kan er ook voor kiezen om de ICE-link te installeren, deze heeft wat meer functionaliteit dat de standaard adapter.
conrad
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Zolder
Berichten: 46
Lid geworden op: 15 nov 2005, 23:00

18 nov 2005, 22:35

Berthil schreef:Had ik het toch goed ingeschat dat je besmet bent geraakt op circuit Zolder :)

De PDA laadt ook op in zijn cradle in de auto. Maar als je al een iPod hebt heb je natuurlijk weinig keus. Heb je ook al de BMW adapter laten installeren? Je kan er ook voor kiezen om de ICE-link te installeren, deze heeft wat meer functionaliteit dat de standaard adapter.
Bij de Mini-garage hebben ze blijkbaar weinig kaas gegeten van die Ipod-toestanden. Toch had ik de combinatie van MINI en IPOd gelezen in ??n van hun MINI-INTERNATIONAL blaadjes en op de webstek van IPOD.
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Zuiden
Berichten: 13434
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04
Nederland

19 nov 2005, 20:18

Hier een linkje naar de Dension ICE-link Plus. Meer functionaliteit dan de standaard iPod adapter van BMW. Ik dacht zelfs dat in de facelift MINI ook de naam van het liedje te zien is op je MINI radio. Over Dension is al h??l veel geschreven op www.mini2.com.

Terug naar “Who are U?”