Tja dat vind ik dus ook , maar iedereen die een kennis heeft op zoek naar een leuke mini, ik hoor ik graag van u!rini.odette schreef:Marcel,
Eigenlijk raar dat je hem nog niet kwijt bent voor die prijs.

Tja dat vind ik dus ook , maar iedereen die een kennis heeft op zoek naar een leuke mini, ik hoor ik graag van u!rini.odette schreef:Marcel,
Eigenlijk raar dat je hem nog niet kwijt bent voor die prijs.
MichMich schreef:Hoi Allemaal,
Dank dat ik me bij jullie club mag voegen...
Ik zal mezelf even voorstellen.
Ik ben MichMich, beter bekend onder de naam Michael, maar uitsluitend in het echte levenIk werk nu bijna 8 jaar bij een grote TV producent, maar ga dit bedrijf vanaf 1 Januari verlaten en voor mijzelf beginnen. Tijd dus om mijn leaseauto (Seat Leon Sport Up) in te leveren en zelf een representatief autotje te kopen. Eind januari wil ik er een aanschaffen... (ik heb dus nog even de tijd...
En zo belanden we aan bij de reden waarom ik mezelf hier voorstel. Ik ben gegrepen door het Mini-virus. Afgelopen zaterdag een stuk gereden in een Mini One, en vanochtend mijn eerste proefrit gemaakt in een Mooie Cooper bij Autobedrijf Klijn in Kaatsheuvel. Ik ben verliefd.
Mijn budget loopt tot Max €15.000,- en heb het gevoel dat ik hiervoor wel een leuke Cooper moet kunnen kopen. Aangezien ik ook mijn tankpas kwijt raak, laat ik de Cooper S maar even buiten de mogelijke opties. Te duur qua verbruik.
Een leuke Cooper Chili gaat het dus worden. Althans... dat is het plan.
Echter wel een paar vraagjes. Bij de BMW dealer waarschuwde ze mij voor import Mini's. Maar bij garage Klijn gaven ze aan dat dit totaal geen probleem hoeft te zijn. Dit maakt de prijs juist interessant. Tevens is garage bedrijf Klijn niet echt een dealer maar meer een handelaar. Ook dit geeft mij wat twijfels.
Als ik op dit forum ga zoeken, merk ik dat er wel wat mensen zijn die bij Klijn een mini hebben gekocht en tevreden zijn. Negatieve ervaringen heb ik niet kunnen vinden. Mochten jullie hier aanvullende info op hebben dan hoor ik dit graag.
Voor mezelf heb ik een paar vragen, deze zijn waarschijnlijk hier prima te vinden, en dus ga ik het forum doorspitten opzoek naar de antwoorden. Een direct antwoord op deze vragen is dus niet verplicht (zelf zoeken is wel zo netjes), maar is uiteraad wel erg welkom.
Ik ben hier dus om antwoord te vinden op de volgende vragen:
- Wat zijn de ervaringen met Autobedrijf M. Klijn in Kaatsheuvel?
- Wat zijn de risico's, voors- en tegens van import Mini's vanuit Duitsland?
- Wat zijn punten waar ik op moet letten bij de aanschaf van een Mini?
- Waar kan ik meer info vinden over bovenstaande vragen?
En wellicht komen er nog heel wat vragen bij...
Belangrijk voor nu is echter:
Hallo allemaal, leuk dat ik mag gaan meegenieten van het Miniplezier, en dat jullie me gaan begeleiden in mijn zoektocht...
Groetjes MichMich
Onze sponsors