Zou ook niet best zijn

Trouwens aan deze kant ook een VAG en een BMW

BMW X3 schreef:Monelle & Jos welkom op het forum.
we hebben vandaag de auto al mogen aanschouwen.
Annet en Kees
Beste Sicco,Sicco schreef:@jostimini
Ik heb ook een Lupo GTI gehad. Was best een te gekke auto. Ik ben nog steeds lid van het Lupoforum; post er niks meer, maar ben er tot 2 jaar geleden best actief mee geweest.
Zo'n Lupo GTI is toch wel heel erg speelgoed vergeleken met een Cooper S... en dan de wegligging... een gewone Lupo wil alleen maar rechtdoor, een GTI gaat dan nog wel enigszins de bocht door, maar een Mini doet gewoon alles zonder morren of protesten en dat nog eens met een heel fikse snelheid.
Groetjes van Sicco
Beste SiccoSicco schreef:De Lupo GTI was ook best luxe hoor,maar wat daarbij toch als redelijk speciaal werd ervaren, is gewoon standaard en beter in de Mini. Ik bedoel de climate control, de VW heeft een handbediende airco, ik bedoel de boardcomputer, de mistvoorlichten en ik kan nog wel even doorgaan.
Overigens heb ik voor erg veel geld een JCW-kitje op mijn auto laten zetten en dat rijdt toch wel heel geweldig, hoor.
Kortom, ik vind de Lupo GTI een leuke jongensauto, hij rijdt best erg lekker, maar je merkt aan alles dat de MINI toch duidelijk een klasse hoger is. Overiges is er maar een klein prijsverschil tussen de Cooper en de GTI. De Cooper zal iets minder presteren, maar als ik toen had geweten, wat ik nu weet.... :-)
Onze sponsors