Opzich jammer dat niemand je MINI heeft gekocht, maar dat kan jou over twee maanden waarschijnlijk niks meer schelen als je lekker in de SD kan rondscheuren! Heb er erg veel positieve verhalen over gelezen/gehoord vooral de trekkracht was echt top. Ik ben benieuwd naar je ervaringen!
Je zal het nooit geloven mijn vorige Mini is opgedoken in Portugal en staat daar te koop. Maar een geïnteresseerde in mijn vorige mini heeft me een mailtje gestuurd voor info over de auto. Bleek ergens een papiertje met een mailadress erop in de wagen te liggen nog. Goed schoongemaakt door de autodealers NOT. Maar ok de auto blijkt daar te koop te staan voor 16.000 euro met een km stand van 63.000 en dat terwijl ik de wagen bij 163.000 heb ingeleverd
Whoohoo cooper sd in da house. De eerste 100kms zitter er ondertussen op en wow in vergelijking met de cooper d is deze toch een stuk sneller en heftiger misschien helemaal voor mij omdat ik de afgelopen maanden tijdelijk in een Polo slowmotion heb rondgereden
Zo ondertussen 160k verder in 2,5 jaar. Heeft me overal gebracht, Miniclub tochten, woon-werk, roadtrips, hoop autobahn. Heerlijk nooit problemen, als het aan mij ligt is de opvolger ook weer een Mini (F56 SD). Maar eerst weer eens folders lezen, internet afspeuren en proefritjes maken.