Ook hier geinfecteerd met het MINI virus

Stel je hier even voor.
MartijnP
Nieuw Lid
Nieuw Lid

23 nov 2009, 22:35

Dit is geen goede site voor mij heb ik gemerkt.
Wrappen lijkt me wel wat maar ben zeer benieuwd wat de kosten hiervan zijn. First things first. Donderdag kan ik 'm pas ophalen dus voor die tijd alvast wat zaakjes aftikken.

Heb vandaag in UK een Superchips Bluefin en een K&N Induction Kit Mini besteld. Alleen al om het feit dat het voor een nono gewoon ultracool is om tegen je collega's te zeggen dat je van het weekend zelf de mini van vrouwlief 'getuned' hebt. Met alle respekt voor de echte tuners die wel weten wat ze doen.

Ik heb veel over de Bluefin gelezen en voor mij hoeft het allemaal niet zo spannend. Dit schijnt super te werken en voor niet al te veel geld heb je een leuke upgrade. Al met al denk ik dat het plaatsen van het K&N filter spannender voor me zal zijn! :)

Heb nog wel een vraagje voor jullie.. Het design van JCW spreekt me erg aan. Wil daarom het liefst voor zwarte striping en dakbedekking gaan. Zonder voor- en achterbumpers te vervangen moet het er ook al best wat spannender uit kunnen zien. Hoe kan ik bijvoorbeeld het beste het binnenwerk van de frontgrill zwart krijgen? Spuiten of onderdeeltje vervangen? Heb tot nu toe nog geen voorbeeld kunnen vinden.

Ik kijk uit naar de R91's. Overigens vind ik de JCW cross spokes ook echt ge-wel-dig maar daar moet je toch echt een CooperS voor rijden!

Wederom bedankt voor jullie tips!
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

23 nov 2009, 23:13

Olla,

welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten :D veel plezier hier en met de mini(super kleurtje 8) ) en miss tot meets

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 nov 2009, 23:39

Hallo Martijn,

Welkom bij de club en............................

................................wens je vrouw ( :evil: ) maar heel veel :oops:
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 nov 2009, 00:23

Deze??
Afbeelding

Passen prima onder een One hoor! 8)
:lol:
Aldwin
4 op een rij!
4 op een rij!

24 nov 2009, 11:30

Euh Sven...

dat zijn R95 Star spokes :roll:
staan idd wel goed onder een One.
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 nov 2009, 18:45

Proficiat!!

Veel succes met het modden van de MINI (komt goed zie ik aan het lijstje...) en tot Meets!

PS mooie kleur, een mens met smaak! lol :lol:
Laat dat dak dus maar rood... :wink:

Greg
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 nov 2009, 00:51

Ja ik weet niet hoe deze velg allemaal genoemd word...

Ik heb voorbij zien komen; Spider spokes, cross spokes, star spokes en dat allen voor de R95, dan is R95 veel makkelijker :lol:
MartijnP
Nieuw Lid
Nieuw Lid

25 nov 2009, 21:46

Zijn zeker mooi maar ik dacht stiekum dat je de zwarte grill bedoelde. Ik denk erover om de lamellen van de chromen grill zwart te maken danwel een tweede grill te kopen als reserve om eens te kijken hoe het staat. Al met al vind ik het chroom wat teveel. En met een zwarte binnenkant oogt ie weer net wat sportiever.

Wel alvast witte pinkers besteld en misschien twee verstralertjes.
Vandaag is de Bluefin binnengekomen dus zodra ik 'm heb opgehaald gaat de stekker erin! :) Na goed, misschien een paar dagen later om het verschil te merken.
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 dec 2009, 19:54

Je kan alle kanten op met je ONE.
Kijk maar hier bij de club, bijna geen één MINI is hetzelfde.
Verschil na het tunen ga je zeker merken. Ik rij zelf ook met een gekietelde ONE. Ik heb 19' velgen, maar ook met verlaagd met Coendek veren.
De veren zijn betaalbaar en zeker aan te bevelen. Komt de wegligging en je looks ten goede.

Veel plezier hier bij de club en uiteraard met je MINI

Terug naar “Who are U?”