Wrappen lijkt me wel wat maar ben zeer benieuwd wat de kosten hiervan zijn. First things first. Donderdag kan ik 'm pas ophalen dus voor die tijd alvast wat zaakjes aftikken.
Heb vandaag in UK een Superchips Bluefin en een K&N Induction Kit Mini besteld. Alleen al om het feit dat het voor een nono gewoon ultracool is om tegen je collega's te zeggen dat je van het weekend zelf de mini van vrouwlief 'getuned' hebt. Met alle respekt voor de echte tuners die wel weten wat ze doen.
Ik heb veel over de Bluefin gelezen en voor mij hoeft het allemaal niet zo spannend. Dit schijnt super te werken en voor niet al te veel geld heb je een leuke upgrade. Al met al denk ik dat het plaatsen van het K&N filter spannender voor me zal zijn!

Heb nog wel een vraagje voor jullie.. Het design van JCW spreekt me erg aan. Wil daarom het liefst voor zwarte striping en dakbedekking gaan. Zonder voor- en achterbumpers te vervangen moet het er ook al best wat spannender uit kunnen zien. Hoe kan ik bijvoorbeeld het beste het binnenwerk van de frontgrill zwart krijgen? Spuiten of onderdeeltje vervangen? Heb tot nu toe nog geen voorbeeld kunnen vinden.
Ik kijk uit naar de R91's. Overigens vind ik de JCW cross spokes ook echt ge-wel-dig maar daar moet je toch echt een CooperS voor rijden!
Wederom bedankt voor jullie tips!