Welkom op de club.
Helaas staan er vaker van dit soort advertenties op Marktplaats enzo. Je kunt dit beter vergeten, als de auto echt voor deze prijs te koop zou staan was ie binnen een uur verkocht. Elke simpele ziel kan tegenwoordig op internet de waarde van een auto opzoeken.
Dit is te mooi om waar te zijn.
Je kunt hier op de site zien wat een beetje reeële waarde is voor verschillende MINI's. Zowel van mede-clubgenoten als van onze sponsoren.
Heel veel plezier met zoeken en w88.
jaa 'mini cabrio' had ook al een link gestuurt, dat het niet klopt,
en ik had al zo'n vermoeden, want tjah of er moet ECHT heel erg iets mis mee zijn met die auto, of de man heeft er geen benul van wat ze waard zijn ( zooals 'mini cabrio' ook al zei)
maar het bleek dus het eerste te zijn!
en ik ( nouja eigenlijk me vader) zou ook liever wat meer geld uitgeven en een mini kopen bij iemand die betrouwbaar is, of een erkende auto dealer, dan op marktplaats,
maar toch bedankt voor de tip
hahaha je zin> elke simpele ziel kan tegewoordig op internet de waarde van een auto opzoeken idd dat vind ik nou ook
maja met de Mini komt wel goed, zal het forum hier is in de gaten houden of er een leuke tussen staat!
Welkom Rob!! Wat leuk dat je nu al zo enthousiast bent.
Geloof me, die MINI die komt er wel. Want als je het eenmaal in je hoofd hebt...
En 'willen is kunnen' toch? Kwestie van tijd, sparen en beetje hulp van je pa is nooit weg.
Veel plezier hier alvast
Maar toch ben ik er zeker van dat er niemand vroeger een Mini had als ik.
Ik was amper 1 week toen ik in de Mini naar huis reed vanuit de kraamkliniek.
Mijn eerste ongeval met de Mini was toen ik 1 jaar oud was.
De sleutel was in het contact, ik draaide eraan en reed door de garagepoort.
Pascal
Succes met jullie zoektocht naar een leuke Mini.
en ...uh daar in de Achterhoek zijn nog stille landweggetjes genoeg om als 14-jarige even die Mini "uit te proberen"
Hahaha jij bent er vroeg bij Rob
Leuk dat je nu al weet dat je ook zo'n geweldige mini wil
En geweldig dat je je vader ook gek maakt , ga zo door
Nog even vol houden