MooiH en S schreef:Jans,
ik ben nu bezig met een paar mensen om een Tukkertocht te organiseren. Wij komen hier zsm op terug. We hebben al een route en een Sponsor en dat laatste is natuurlijk wel belangrijk.

ten eerste welkom! en mooie minijans schreef:Heb er totaal geen drukte mee , maar zet de mini voorlopig te koop.
Wil dan voor het vanaf 2007 model gaan , dit i.v.m. meer mogelijkheden om te tunen.
Op een R56 is turbo tuning uiteraard mogelijk, maar "snel" naar 300 PK is toch lastig...en erg kostbaar (maar ja, ik kan niet in je wallet kijkenjans schreef:Het is natuurlijk maar net wanneer je tevreden bent![]()
Een versie met turbo is toch al snel naar 300 pk te tunen grotere turbo / uitlaatspruitstuk / uitlaat / intercooler
Injectoren / en misschien ook nog een zwaardere koppeling.
hoe ik dat met de R53 moet weet ik ( nog ) niet
Hier op het forum was een aantal jaren geleden Zijlboot actief en die had een R53 met turbo. Was een mooi project, maar wat ik ervan begreep leverde het allemaal veel problemen op en stond die auto vaker bij de garage dan voor de deurWoosh! schreef:ik heb ergens gelezen/gehoord via het forum, dat een R53 waarbij de compressor vervangen wordt door een turbo best bizar is..
Misschien dat iemand daar een mooi voorbeeld van kan geven?
kan het zo snel niet vinden...
Onze sponsors